Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDecibel 18 Augustes

Decibel 18 Augustes

12 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn zusje stond te werken bij de etenstent dus ben moest steeds naar de andere kant lopen van het terein >_< maar ik heb best veel gegeten onder invloed :P

friet /broodje friekandel , appels , en een hamburger :openmouth:

haha eten op kristallen vind ik best lekker (A) :rolleyes:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben hier zeker kaartje ligt al naast me ..
ik ga wat Versnaperingen naar binnen smokkelen dat is zeker :) :hearteyes:
z
zaandammerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga er ook heen.
Gaat een vet feest worden.
De line-up is om van te kwijlen!

:hearteyes: :hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben er ook! :hearteyes: DF op de arm :)
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
hehe Nice! :xtc:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wicked! :)

ik zal staan bij de Idustrial / hardcore / Mainstage en Jump ^^ :smoke:
z
zaandammerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga hakken in de hardcorezaal.
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#8
ok ik ben van de partij :mrgreen: :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben ook van de partij!
Sterker nog, ik was één van de gelukkige die bij de eerste 500 kaarten zat! Dus ik heb VIP kaartjes!

Gaat super worden! :hearteyes:
z
zaandammerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Was weer een redelijk feest.
De hardcore4life zaal was het best.
Alleen wat me opviel, bijna iedereen keek chagerijnig.
Zo veel beweging zat er ook weer niet in.

Was het groepje waarmee ik was dan zo anders???
Allemaal vrolijk en allemaal flink uit ons dak de hele dag. (tuurlijk ook wel is gerust.)

Had meer van het feest verwacht.
Heb er zelf het beste van gemaakt.

De wc's bij de mainstage waren te smerig, je moest door een moeras van pis, blubber en water lopen om te kunnen pissen.
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#11
zaandammer zei:
De wc's bij de mainstage waren te smerig, je moest door een moeras van pis, blubber en water lopen om te kunnen pissen.
Klik om te vergroten...

hoort er allemaal bij... Ok wij keken vrolijk hoor :mrgreen: :hearteyes: ben ma effe bij h4l tent geweest op t beign rest alleen ma hardstyle en main geweest :mrgreen: in totaal 10 minuten gezeten om die grillburger naar binne proberen te duwen.. 3 happen gehad.. conclusie: eten + xtc lukt niet :mrgreen: Promo was zooooo lekker als afsluiter :hearteyes:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha ik had een appeltje wel weggekrege :hearteyes: 2 zelfs :P maar deze ware ook zeer lekker :grin: :rolleyes:
z
zaandammerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja ik had een broodje frikandel, dat was ook niet weg te werken.
Toen maar een banaan gaan kauwen. Die heb ik wel voor de helft weg gekregen. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."