Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb cbd en thc olie in mijn wietolie. Van die thc voel je een stoned effect."
"Ja dat heb ik"
"Het seizoen is er bijna klaar voor."
"Bij mij rond de 70% en hoger. Ik zit dicht bij de pot dus het kost bijna geen bal."
"Dus dat."
"Is echt lullig als mensen dit soort dingens doen. Ik ben blij dat ik de 1 ste hand mensen goed ken, al gebruik ik niet. Ja wat zou ik zeggen. Testen alvorens je haalt."
"Dat is waar de meeste mensen krijgen versneden en gaan het nog eens versnijden. Als je goeie wilt hebben moet je meestal een beetje dichtbij de bron zitten. Je hebt nog mensen die het niet versnijden maar die zijn gering. Je moet gewoon krijgen waarvoor je betaald. Soms zijn mensen ook koppig. Ze willen goeie hebben, krijgen een handje in de rug maar toch naar de slechtere gaan en dan komen klagen dat ze slechte hebben gehad."
"Hier tussen de 80 en 90%. Dit komt mede dat ik dicht bij de Bron zit. Hoe dichterbij hoe goedkoper en hoe Puurder."
"Ik vind de wietpas echt onodig ondanks ik in NL woont."
"Bij mij Pasta: 70% omdat ik de Bron al Jaren ken."