Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbuiten wiet

buiten wiet

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
hahaha inderdaad!

Wel raar dat je wiet ook vind stinken en het zelf ook gebruikt :) .
Vind het heerlijk om door de tuin te wandelen en walmen van zoete frisse wiet te ruiken :) :stoned: (houd het zelf wel op 1plantje in de tuin)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welke soort(jes) ga je zetten?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Florerend topic dit :stoned:

Ik zelf niets dit jaar, hier en daar wat persoonlijk kweekadvies op maat, meer niet.
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#4
hmm ik moet me tuin doen van me buren misschien dat ik er wel een paar plantjes in kan zetten hebben ze weer wat te zeuren :grin:

overleven ze het buiten dan heb geen zin om ze steeds binnen en dan weer buiten te zetten aangezien ik dat ga vergeten :tongueout:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
misslinda zei:
hmm ik moet me tuin doen van me buren misschien dat ik er wel een paar plantjes in kan zetten hebben ze weer wat te zeuren :grin:
Klik om te vergroten...

Laat jij je commanderen door de buren :grin: ?
Zeuren...? Ze mogen blij zijn met dat heerlijk geurtje dat de boel opfrist.
Vind het vreemd dat sommige mensen het stinken vinden..., niet normaal.

misslinda zei:
overleven ze het buiten dan heb geen zin om ze steeds binnen en dan weer buiten te zetten aangezien ik dat ga vergeten :tongueout:
Klik om te vergroten...

Zet ze op een plaatsje waar veel zonlicht bijkan, let wel dat er geen kunstmatig licht in de buurt staat bv straatverlichting oid..., dat je plantje 'als het nacht is' in het duistere staat.

grts
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahaik vind het ook stinken :flushed:

Nou ik laat me buren het niet bepalen maar als de buurt meester aan je deur staat ja dan moet je wel maar 1 plantje er in zetten tussen paar andere vind ik wel leuk :grin:
Beetje die oude zeuren hier pesten moet kunnen!!
y
yesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het seizoen is er bijna klaar voor.

:stoned:
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou ik bak af en toe een cake verder doe ik er niks mee
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Das een gezonde manier :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."