#1
hahaha inderdaad!
Wel raar dat je wiet ook vind stinken en het zelf ook gebruikt
.
Vind het heerlijk om door de tuin te wandelen en walmen van zoete frisse wiet te ruiken
(houd het zelf wel op 1plantje in de tuin)
Wel raar dat je wiet ook vind stinken en het zelf ook gebruikt
Vind het heerlijk om door de tuin te wandelen en walmen van zoete frisse wiet te ruiken
(houd het zelf wel op 1plantje in de tuin)