Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, voor het eerst dat ik in het coffeshop gedeelte wat post omdat ik tog een vraag heb. ben inmiddels 21 jaar. op mijn 14e voor het eerst geblowed. heb redelijk vaak geprobeerd. (wiet hasj) maar altijd (ook de laatste tijd) als ik blow word ik het tegenovergestelde van wat de rest word. de meeste worden relax enzo? ik word heel druk in mijn hoofd, ik ga van alles denken, denken dat ze bijvoorbeeld over mij praten of mij voor de gek houden , daarop ga ik dan weer heel raar reageren enzo. ook word ik heel angstig enzo (soms tril ik helemaal) ook als ik dan naar huis ga ga ik over de kleinste dingen nadenken en kan ook bijna nooit slapen nadat ik geblowed heb. lig onderhand de hele nacht wakker. wat kan dit zijn (bij hasj heb ik het wel wat minder erg) maar ook niet het relaxe gevoel. iemand tips wat ik kan proberen? kan het misschien ook aan de soort wiet liggen?? of hoe die word gerookt? heb alleen met tabak erbij gerookt (nooit puur) bedankt voor reacties"
"nee het zit egt niet tussen mn oren. of ik nu in mn eentje op mn kamer ben , of met wat vrienden buiten of met heel veel. ik word altijd gek ervan. mn gedachtes in mn hoofd worden druk rare gedachtes , heel soms hallicunaties etc ik ken heel veel mensen en als ik het ze vertel verklaren ze me voor gek. tog lieg ik hier egt niet over, en ik zeg niet dat ik ervaren ben maar heb tog al redelijk wat drugs gebruikt en nog nooit slecht gegaan. maar wiet kan ik NIET tegen blijkbaar. enge dingen meegemaakt, ik durf het niet meer. heeft niets te maken met de omgeving of stemming. krijg het ook heeeel erg benauwd en moet de hele tijd naar de wc omdat ik een gevoel heb dat ik moet plassen maar het lukt niet. daarom blow ik nooit. en ik vind het jammer want veel mensen die ik ken blowen wel..."
"valt mee die dex om eerlijk te zijn. ik heb 10mg per stuk van de apotheek ivm met ADD. als ik er 2 neem stuiter ik al goed, en bij 3 helemaal door het dolle heen.... en ik ben genoeg normale speed gewend.( minimaal 1 keer per week) dexamfetamine van de apotheek is schijnbaar nog een stuk sterker?"
"Hoelang duren ongeveer de naefecten van speed. hoelang na laatste speed gebruik duren deze effecten gemiddeld?"
"lukt niet ben niet egt moe.... en werking van speed moet al wel weg zijn of niet? heb niet super veel op... kheb nog wel soms een beetje sneller hart ritme maar niet egt erg. heb in totaal denk ik een kwart gram op maar na hoelang gemiddeld zijn de naefecten te verwaarlozen?"
"ik ben vorige week opgepakt met ongeveer 80-100 ml GHB bezit. weet iemand wat ik kan verwachten aan straffen/boetes? bedankt"
"wat on"
"hallo, ik ben 21 jaar en zit met een vraag. Als ik GHB gebruik (ook in lichte dosis 2 ml bijv) nemen mijn klachten af. hier bedoel ik mee als ik nuchter ben: onrust in mijn hoofd.(chaos) ik kan niet rustig nadenken angsten (vooral in gezelschap met mensen) zenuwachtig. soms heel achterdochtig dit is geen oorzaak van drugsgebruik maar is altijd al geweest. ik heb nu al 2 weken geen GHB gebruikt maar het lijkt wel of ik alleen normaal kan denken, gedragen met GHB of alcohol op. dit was ook voordat ik in aanraking ben gekomen met GHB (5 maanden geleden) welke soorten ziekten/syndromen kan hierbij passen. kan het bijvoorbeeld een vorm van ADHD zijn?? of iets anders. ik word in mn hoofd wel rustiger van GHB maar aan de andere kant heb ik wel meer energie in dingen ondernemen etc en kan ook veel ru stiger een gesprek voeren zonder angsten en zonder chaos in mijn hoofd. (ik heb de onrust ook als ik alleen ben maar in mindere mate) of zou GHB de symptomen van ADHD/ADD niet kunnen verlichten? welke aandoening zou GHB wel kunnen verlichten??"
"leuk om een ghb verslag te lezen"
"oke, wat zou er mis kunnen zijn. hij ziet is behoorlijk dik en gewoon helder. hij brand niet als ik em op mn tong leg. maar als ik 2 dage doorknal (ik neem altijd puur uit buisjes) heb ik wel een pijnlijke tong na afloop. en kword na afloop egt niet goed (beetje para)"