Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nee het zit egt niet tussen mn oren. of ik nu in mn eentje op mn kamer ben , of met wat vrienden buiten of met heel veel. ik word altijd gek ervan. mn gedachtes in mn hoofd worden druk rare gedachtes , heel soms hallicunaties etc ik ken heel veel mensen en als ik het ze vertel verklaren ze me voor gek. tog lieg ik hier egt niet over, en ik zeg niet dat ik ervaren ben maar heb tog al redelijk wat drugs gebruikt en nog nooit slecht gegaan. maar wiet kan ik NIET tegen blijkbaar. enge dingen meegemaakt, ik durf het niet meer. heeft niets te maken met de omgeving of stemming. krijg het ook heeeel erg benauwd en moet de hele tijd naar de wc omdat ik een gevoel heb dat ik moet plassen maar het lukt niet. daarom blow ik nooit. en ik vind het jammer want veel mensen die ik ken blowen wel..."
"weet iemand een manier om de werking en het effect van dexamfetamine te versterken (of verlengen). ik heb iets gelezen over het middel zantac erbij maar dit was een beetje onduidelijk. iemand die hier meer over weet? (middelen die verkrijgbaar zijn zonder recept graag)"
"de reden is omdat ik ADD heb. heb al diverse antidepressiva geprobeerd zonder resultaat. ritalin ook zonder resultaat. nu heb ik dexamfetamine en ik kan niet egt zeggen of het wat doet. de dosering is al een aantal keer verhoogd en ik zit nu op 2 keer 12.5mg dexamfetamine per dag ik merk hele lichte concentratie verbetering, maar soms word ik er gewoon moe van. en als ik wat merk is het effect snel uitgewerkt. nu moet ik wel zeggen dat bijna geen enkele medicijnen werken bij mij. benzo's doen ook niets. mij is verteld dat of ik nou wel of geen add/adhd heb dexamfetamine altijd wel wat zou moeten doen. nu willen ze het verhogen naar 3 keer 12.5mg ipv 2 keer 12.5mg, of naar 2 keer 17.5mg. het lijkt me dat de dosis hetzelfde houden alleen 3 x ipv 2x alleen de werkingsduur verlengd niet het effect. kan het zo zijn dat ik gewoon bijna niets merk van 12.5mg (weet niet of dit een hoge of lage dosis is.)? of iemand een verklaring waarom ik geestelijk zo ongevoelig ben voor medicatie zoals ritalin, dexamfetamine, valium, oxazepam enz.? vroeger merkte ik veel meer effect van drugs/medicijnen. kan het misschien zo zijn regelmatig GHB gebruik een tolerantie ofzo opbouwt voor amfetamine? of iets dat ervoor zorgt dat je van andere midellen minder voelt.? (voor benzo's kan ik me voorstellen) (ik gebruik ook een lichte dosering antipsychotica) alvast bedankt voor reacties sorry voor de vele vragen , ik zou erg blij zijn als iemand me kan helpen."
"ok thnx en ik ben best veel water aan het drinken... is teveel slecht?? en kheb al redelijk wat gegeten met moeite. fruit en 2 boterhammen. straks nog meer proberen is sporten goed nu?"
"oke ik voel me totaal niet gaar ofzo niet down. weetje of raar gevoel in voeten ook een bijwerking is?? zwaar ofzo/tintelen maar denk je dat het heel slecht is om vanavond een heel klein beetje pep te doen en dan heb ik het over 2 of 3 puntjes alvast bedankt voor je reactie"
"ok bedankt, had al door dat het angsten enzo erg verminderd. maar mijn vraag is of iemand weet ( of ervaring heeft) met het nemen van GHB bij iemand die ADHD/ADD heeft. wat zijn de effecten... verminderen de symptomen of worden ze juist erger?? ik bedoel niet het lichamelijk druk worden bijv bij iemand die ADD heeft maar psyscisch"
"immuun voor drugs/medicatie kan niet denk ik, er gebeurt altijd wel iets, maar dit hoeft niet altijd een voordelig effect te zijn."
"is zo niet te zeggen of het goede kwaliteit GHB is... De concentratie is oke"
"Wat is over het algemeen beter bijvoorbeeld: om de 30 min een beetje ghb doseren. of om de .. uur? 4-5 ml waar word je het minst moe van en wat is het verschil in effect bedankt"
"hallo, voor het eerst dat ik in het coffeshop gedeelte wat post omdat ik tog een vraag heb. ben inmiddels 21 jaar. op mijn 14e voor het eerst geblowed. heb redelijk vaak geprobeerd. (wiet hasj) maar altijd (ook de laatste tijd) als ik blow word ik het tegenovergestelde van wat de rest word. de meeste worden relax enzo? ik word heel druk in mijn hoofd, ik ga van alles denken, denken dat ze bijvoorbeeld over mij praten of mij voor de gek houden , daarop ga ik dan weer heel raar reageren enzo. ook word ik heel angstig enzo (soms tril ik helemaal) ook als ik dan naar huis ga ga ik over de kleinste dingen nadenken en kan ook bijna nooit slapen nadat ik geblowed heb. lig onderhand de hele nacht wakker. wat kan dit zijn (bij hasj heb ik het wel wat minder erg) maar ook niet het relaxe gevoel. iemand tips wat ik kan proberen? kan het misschien ook aan de soort wiet liggen?? of hoe die word gerookt? heb alleen met tabak erbij gerookt (nooit puur) bedankt voor reacties"