Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswerking / ADD

werking / ADD

0 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik had een vraag.
ik loop al een tijdje met een aantal dingen die ik niet snap.
de 1e keer dat ik xtc nam voelde ik het effect goed (love gevoel) maar ongeveer 2 uur en toen was het weg. de 2e keer merkte ik het ook nog wel maar al minder .
daarna nooit meer egt iets van een xtc pil gevoeld , ook niet na een jaar stoppen.

de 1e paar keer speed kreeg ik een lekker gevoel en duidelijk een effect.
dit werd ook steeds minder.
als ik egt veel speed neem merk ik wel dat ik wat opgepept ben maar lang niet zo als mn vrienden.

hetzelfde geld voor coke en benzodiazepine.

nu is bij mij ADD vastgesteld.

kan het zo zijn dat deze middelen in het begin wel werkte maar dat ik er dankzij ADD snelle tolerantie voor ontwikkelde ofzo?
en dan heb ik het over speed, dexamfetamine, xtc , cocaine en benzo's.

het enige waar ik zeer gevoelig voor ben is wiet (op een slechte manier) word er para enz van.

en GHB waar ik super waus van word, onrust in mijn hoofd verdwijnt , concentratie verbeterd, geen moeheid meer enzovoort.

bedankt voor reacties.

ik krijg trouwens voorgeschreven dextroamfetamine maar heb hier weinig baat bij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."