Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed+aanvallen

speed+aanvallen

21 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stoppen met blowen kan ook helpen, vooral als je het vaak doet blijf je daar dagen of weken vaag van en dan weet je ook niet wat je doet
e
e-ThomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste wietboy

je moet deze zaak opentrekken. wat je nu doet is hetzelfde als een alcoholicus die zijn flessen verstopt.
ik weet dat je nu op een leeftijd bent gekomen dat je je ouders enkel ziet als kennnissen maar dat zijn ze niet.
het beste dat je kan doen is het hen vertellen en zo snel mogelijk hulp zoekt. zoals ik al zei: trek de zaak open!

veel succes!
m
mdma-loverLid
01-01-2024, 00:00
#3
praten helpt.

He wietboy.....

Omdat ik al een stuk ouder ben dan de meeste hier, en ook niet met de zelfde regelmaat gebruik, wil ik je best aanbieden om je te helpen.... als je wil praten , mag je best contact met me opnemen.... Misschien kunnen we hulp voor je zoeken in je regio, zonder dat je daar je ouders bij hoeft te betrekken. Ik heb enige ervaring hierin....... Dus, Als ik iets voor je kan betekenen, moet je me gewoon even een brichtje sturen...Mag ook prive ipv via het forum...

Denk dat je er heel erg mee geholpen kunt zijn.

Ik hoor het wel.
x
xardasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben zelf volkomen clean, heb nog nooit drugs gebruikt, maar ik ken het gevoel zelf wel, ook al weet ik me als het er op aankomt wel te beheersen.

Mijn tip is zoek iets waar je je agressie in kwijt kan, agressie is een vorm van haat die ook belangrijk is in je zelfontwikkeling vind ik. Wie niet kan haten kan ook niet liefhebben. Koop een bokszak of sla van mijn part tegen een stuk hout als je je agressie kwijt moet.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bal0n zei:
Zucht.. Waarom denken jullie dat je ouders je dat zouden aandoen? Je ouders hebben echt het beste met je voor hoor, geloof me.. Als je al pogingen heb gewaagd om te stoppen, maar het niet gelukt is, blijkt dus dat jezelf niet sterk genoeg ben.. in my humble opinion is het gewoon dom om geen hulp te zoeken..
Klik om te vergroten...
Soms is iemand in een afkikcentrum steken ook de beste oplossing..

weedboy ik denk dat je eerst op eigen kracht zal moeten proberen stoppen en na een tijdje zal je merken dat j je ook met andere dingen dan speed kan gelukkig voelen, maar als het niet lukt zou ik toch hulp van buitenaf vrage
W
WietboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben 15,4 jaar en denk dat ik een probleem heb.
Ik blow af en toe wat met vrienden en soms alleen, ongeveer 5 keer in de week zo'n 3 joints elk dan.
Alleen gebruik ik ook soms speed normaal gezien om de 2-3 weken.
Maar nu ik wat problemen thuis heb wegens problemen op school gebruik ik veel meer speed, het gaat zelfs zo ver dat als ik geen speed in huis heb soms verpulverde kalmeringspillen snuif omdat ik anders heel agressief wordt, zoals daarstraks nog, ik en mijn moeder hadden een ruzie en ze gaf me een onschuldige klets tegen mijn hoofd, ik begon dan zelfs zo agressief te worden dat ik naar boven gelopen ben en beginnen op vanalles te schoppen en te slaan.
Dit gebeurd soms na school ook dat ik op iemand sla. Soms snij ik ook in mijn arm als ik heel kwaad ben.
Alleen mijn vrienden weten dat ik drugs gebruik omdat ze het zelf ook doen.(Ik heb ook nog vrienden die geen drugs gebruiken en sommigen van hun weten dit ook).
Maar mijn familie of kennissen weten het niet en dit wil ik zo houden.
En mijn ouders weten het al zeker niet want moesten ze zelfs al weten dat ik rook beginnen ze al hysterisch te worden.
Ik weet echt niet wat te doen en ben bang dat ik nog eens iemand echt hard ga pijnigen.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je jezelf gaat pijnigen om je uit je lijden te ontdoen, ga dan alsjeblieft hulp zoeken. Zelf castijding is een serieuze aandoening, en, zoals je zelf zegt, heb je moeite met je speedgebruik. Zoek daar ook hulp voor, je kan er alleen maar beter van worden.

Good luck :)
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#8
heej...
k weet niet wat j rede is van je speed gebruik.. bij mij zelf is het vaak ook voor problemen... maar snap het fijt niet wrom je jezelf snijd? haat je jezelf?... miss een rare opmerking.. maah veel mensen die ik ken... die gebruiken drugs omdat ze zich minderwaardig voelen...en tog op een manier kapot willen.... hun keuze.. als zie ik drugs zelfs anders..raad j tog aan te gaan praten met een vertrouwt iemand

sterkte!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
GabberFreak, ik heb al een tijdje een brandenden vraag eigenlijk.. Waarom typ je niet gewoon ABN?
W
WietboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
GabberFreak17 zei:
heej...
k weet niet wat j rede is van je speed gebruik.. bij mij zelf is het vaak ook voor problemen... maar snap het fijt niet wrom je jezelf snijd? haat je jezelf?... miss een rare opmerking.. maah veel mensen die ik ken... die gebruiken drugs omdat ze zich minderwaardig voelen...en tog op een manier kapot willen.... hun keuze.. als zie ik drugs zelfs anders..raad j tog aan te gaan praten met een vertrouwt iemand

sterkte!
Klik om te vergroten...
Ik kan het moeilijk uitleggen,maar zal toch proberen. Ik kan de laatste tijd bijna niemand meer verdragen, behalve men vriend(in)en. Ik mag geen fysiek geweld meer uiten op school na die laatste keer dat ik iemand vol blauwe plekken heb geslaan en geshopt dus ik zit dikwijls vol frustraties nu.
In m'n armen snijden doe ik bijna nooit, alleen als ik heel erg ongelukkig ben of heel maar dan ook heel erg boos ben, soms begin ik ook op vanalles te shoppen en te slaan.
Maar die problemen thuis komen door mijn gedrag op school en op straat en ook door mijn slechte punten. Ze zeggen dat als het zo verder gaat dat ze mij nog in een instelling zien belanden.
Al een geluk dat ze niet weten dat ik speed gebruik en blow anders zat ik daar nu al.
En owja ik haat mezelf niet, het is juist omgekeerd ik haat bijna iedereen, behalve als ik speed gebruik dan gaat dit al veel beter en begin ik weer normaal te doen, welja "normaal", gewoon niet meer zo agressief.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je zegt zelf al dat je een probleem heb, waarom ga je niet op zoek naar een oplossing?
W
WietboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bal0n zei:
Je zegt zelf al dat je een probleem heb, waarom ga je niet op zoek naar een oplossing?
Klik om te vergroten...
Ik kan er met niemand over praten, want bijna niemand weet dat ik het doe.
Dat ik blow weten er wel redelijk veel, maar dat ik zo veel speed gebruik weet bijna niemand.
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Met speed moet je uitkijken. Het is echt een verslavende drug. Waarschijnlijk kan je nu al moeilijk stoppen, zeker in deze moeilijke tijd zie je verlossing in een drug. Heel begrijpelijk, maar volkomen fout. Straks als het misschien wat beter gaat zit je met je volgende probleem, je speedverslaving. Een verslaving zie je niet aankomen, want je wordt nooit verslaafd denk je, maar uiteindelijk als je wil stoppen dan kan het niet meer, want je mist het spul, je weet hoe goed je er bij voelde, dus waarom zou je het niet doen denk je dan. Ik zou echt er heel goed overna denken. Ik raad je echt aan om met de speed te stoppen, hoe langer je er mee wacht hoe moeilijker het voor je wordt.
Van langdurig speedgebruik komen nog veel meer nadelen er bij, lees het onderwerp gevolgen langdurig speedgebruik maar eens na op dit forum.
Maar als je er niet over kan praten met je beste vriend, dan kan je het beste gewoon een instelling bellen je hoeft niet op genomen te worden, maar gewoon over de telefoon kan je je verhaal kwijt en hun weten wat het beste voor je is, ze krijgen dagelijks vele telefoontjes van mensen zoals jou met een probleem, dus hun zullen helemaal niet raar opkijken. Succes er mee.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wietboy zei:
Bal0n zei:
Je zegt zelf al dat je een probleem heb, waarom ga je niet op zoek naar een oplossing?
Klik om te vergroten...
Ik kan er met niemand over praten, want bijna niemand weet dat ik het doe.
Dat ik blow weten er wel redelijk veel, maar dat ik zo veel speed gebruik weet bijna niemand.
Klik om te vergroten...

Waarom kan je er met niemand over praten? Je kan er alleen maar beter van worden, geloof me, je ouders zullen er alles aan doen om je te helpen..
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ter toevoeging van Balon...
ouders in lichten op deze l eeftijd is niks... ben zelf nu 17 en durf da ook niet.. in feit dat ze blowen als als harddrugs zien..heel kortzichtig mja...

En weedboy... speed is heel verslavend geestelijk zit er zelf ook al tijd aan...eigk sinds gister voorgenomen tem inderen... en nu af en toe een blowtje om j tog gelukig te voelen... en dat j aangeeft dat je heel erg ongelukkig bent.. Kan komen doordat speed j serotoine uitroeit... waar j lama zegge heeft te maken met je stemming..voral blije stemming...
het is heel moeilijk..maar j kan beter nu minderen...en de speed op demanier gebruike..waarh et eigenlijk voor bedoeld is... bv een feest... of een keer met een groepje mensen.... maar maak er geen gewoonte van... weet precies hoe het is...heb het er zelf ook moeilijk mee.. mja beter nu even moeilijk..dan over een paar jaar...
wens j veel sterkte... je mag me op msn ook toevoegen als j wilt... miss kan ik met je praten erover


laterSS :stoned:
W
WietboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Merci allemaal voor de reacties.
Ik ga proberen te minderen met speed maar of het gaat lukken...
En idd als ik zeg tegen mijn ouders over mijn gebruik stoppen ze me direct weg in een of ander afkickcentrum.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zucht.. Waarom denken jullie dat je ouders je dat zouden aandoen? Je ouders hebben echt het beste met je voor hoor, geloof me.. Als je al pogingen heb gewaagd om te stoppen, maar het niet gelukt is, blijkt dus dat jezelf niet sterk genoeg ben.. in my humble opinion is het gewoon dom om geen hulp te zoeken..
W
WietboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bal0n zei:
Zucht.. Waarom denken jullie dat je ouders je dat zouden aandoen? Je ouders hebben echt het beste met je voor hoor, geloof me.. Als je al pogingen heb gewaagd om te stoppen, maar het niet gelukt is, blijkt dus dat jezelf niet sterk genoeg ben.. in my humble opinion is het gewoon dom om geen hulp te zoeken..
Klik om te vergroten...
Ik kan met mijn ouders over niets praten over gewoon weg niets.
Mijn ouders zijn gewoon 2 mensen die mijn eten klaar maken, mij geld geven, boos zijn tegen mij en voor de rest zijn het eigenlijk een soort van kennissen waarvan ik bijna niks mag en waar tegen ik niks zeg.
Een soort strenge huisgenoten dus.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je zegt net dat je op iedereen boos bent, aan iedereen een hekel heb, dus ook je ouders. Maar dat wil _NIET_ zeggen dat ook iedereen een hekel aan jou heeft..
W
WietboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bal0n zei:
Je zegt net dat je op iedereen boos bent, aan iedereen een hekel heb, dus ook je ouders. Maar dat wil _NIET_ zeggen dat ook iedereen een hekel aan jou heeft..
Klik om te vergroten...
Mijn ouders houden wel van me hoor maar ik praat er gewoon niet tegen over belangrijke dingen.
En idd mijn vriendengroep heeft geen hekel aan me.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."