#1
Stoppen met blowen kan ook helpen, vooral als je het vaak doet blijf je daar dagen of weken vaag van en dan weet je ook niet wat je doet
Soms is iemand in een afkikcentrum steken ook de beste oplossing..Bal0n zei:Zucht.. Waarom denken jullie dat je ouders je dat zouden aandoen? Je ouders hebben echt het beste met je voor hoor, geloof me.. Als je al pogingen heb gewaagd om te stoppen, maar het niet gelukt is, blijkt dus dat jezelf niet sterk genoeg ben.. in my humble opinion is het gewoon dom om geen hulp te zoeken..
Ik kan het moeilijk uitleggen,maar zal toch proberen. Ik kan de laatste tijd bijna niemand meer verdragen, behalve men vriend(in)en. Ik mag geen fysiek geweld meer uiten op school na die laatste keer dat ik iemand vol blauwe plekken heb geslaan en geshopt dus ik zit dikwijls vol frustraties nu.GabberFreak17 zei:heej...
k weet niet wat j rede is van je speed gebruik.. bij mij zelf is het vaak ook voor problemen... maar snap het fijt niet wrom je jezelf snijd? haat je jezelf?... miss een rare opmerking.. maah veel mensen die ik ken... die gebruiken drugs omdat ze zich minderwaardig voelen...en tog op een manier kapot willen.... hun keuze.. als zie ik drugs zelfs anders..raad j tog aan te gaan praten met een vertrouwt iemand
sterkte!
Ik kan er met niemand over praten, want bijna niemand weet dat ik het doe.Bal0n zei:Je zegt zelf al dat je een probleem heb, waarom ga je niet op zoek naar een oplossing?
Wietboy zei:Ik kan er met niemand over praten, want bijna niemand weet dat ik het doe.Bal0n zei:Je zegt zelf al dat je een probleem heb, waarom ga je niet op zoek naar een oplossing?
Dat ik blow weten er wel redelijk veel, maar dat ik zo veel speed gebruik weet bijna niemand.

Ik kan met mijn ouders over niets praten over gewoon weg niets.Bal0n zei:Zucht.. Waarom denken jullie dat je ouders je dat zouden aandoen? Je ouders hebben echt het beste met je voor hoor, geloof me.. Als je al pogingen heb gewaagd om te stoppen, maar het niet gelukt is, blijkt dus dat jezelf niet sterk genoeg ben.. in my humble opinion is het gewoon dom om geen hulp te zoeken..
Mijn ouders houden wel van me hoor maar ik praat er gewoon niet tegen over belangrijke dingen.Bal0n zei:Je zegt net dat je op iedereen boos bent, aan iedereen een hekel heb, dus ook je ouders. Maar dat wil _NIET_ zeggen dat ook iedereen een hekel aan jou heeft..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."