Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Binnekort ga ik "alweer" naar een kliniek,(Novadic Kentron - Vught) deze keer zal ik de standaard 2 weken detox moeten doorgaan. ik wil hier zeker voor gaan, vooral omdat de vorige keer 2 maaden opname niet genoeg waren geweest, ik was 18 en volgde eigenlijk nog een studie, het enige waar ik toen aandacht was mijn diploma halen. ik mocht vervroegt weg, met advies te stoppen met studie en me richten op mijn problemen. ik was toendertijd dakloos, ik was uit huis gestampt en werd 4 weken lang opgevangen in Portaal 040 in Eindhoven.ik had sinds kort een nieuwe vriend die woning zoekende was. ik ging met ontslag toen we het pand net 2 dagen hadden. ik ben er meteen met hem ingetrokken. ik had ook geen andere verblijf plaats. helaas ben ik die zelfde week nog terug gevallen. nu bijna een jaar later wil ik het opnieuw proberen, alleen zit ik weer met het probleem, mijn studie. ik krijg alle ruimte van school, maar die hebben ook geen andere keus. die kennen geen studenten met dit soort problemen, ( agragische boeren kut school). maar ik heb eigenlijk niks aan me opleiding, we hebben geen ruimte voor praktijk, we hebben geen lesmateriaal en geen leraren meer, ik zit hier zo enorm mee. ik moet wel betalen dat lesgeld bedrag van maar liefst 1030 euro.. ookal ga ik niet. dus ja stoppen kan ik ook wel doen, maar dan heb ik geen inkomsten meer, ik leef nu van het zielige "studiefinancering" ik wil dit graag opnieuw proberen,afkicken!! maar er is toch iets, iets, wat mij dit keer zo hard afschrikt maar wat weet ik niet,de eerste keer had ik dit niet, ik had serieus het gevoel dat ik er echt wel zou komen, ook al bevond ik mij in zeer labiele, pshygose achtige toestand.! maar ja, ik ga het zeker wel proberen!!"
"ff tussen door. ik heb vorig jaar ondanks mijn halfjarig afwezigheid in totaal, toch mijn Diploma gehaald"
"nou, het is zo ik gebruik ongeveer 8-9 gram wiet in een week. mijn hoofd is niet stil zonder dat ik een jointje heb gerookt, ik heb hoogstwaarschijnlijk ADD en ze willen dit allemaal verder onderzoeken, ook hebben ze vastgesteld dat ik borderline heb, maar ik vraag me dan af, waarom geven ze dan geen fatsoelijke medicatie zodat ik gewoon die jointjes niet meer nodig heb, om die kut snelweg in me hoofd stil te zetten, ik ga egt kapot van de drukte in me hoofd. het blijft door razen. heb er nu ongeveer al vanaf me 13de last van! ik ben het huis uitgezet omdat ik woonde in bizarre omstandigheden., Moeder die Psygisch niet goed functioneerd, haar vriend die mij weg aant werken was, en me zusje met Autistische vormen en ADHD. ik werd egt helemaal gek daar. maar door het gedoe was ik vaak weg, en ja dan komt de waarheid boven water. ik gerbuik voornamelijk wiet, en vlucht afentoe verder als het kan."
"Brabantse witte White Widdow Amnesia.. Skunk Purple Haze."
"lekkere dikke white widdow joint, met sigarette gruis!"
"mhhm dat verschilt per persoon eigenlijk.. ik werd er in het begin zo vet relx van. god zo'n gevoel heerlijk gewoon. ik kon het 2 jaar doen zonder problemen ofwat. daarna werd ik er eigenlijk wel afhankelijk van. ik smokte veel meer en vaker. het gevoel wat ik van de wiet kreeg was gewoon te heerlijk. ik vergat hierdoor ook echt mijn problemen. ik werd hier relxd van en dacht niet na over mijn zorgen. ook met school, zo deed ik geen huiswerk en allerlei andere dingen niet meer, ook raakte ik eigenlijk heel vaak in de war, en wist heel veel dingen niet meer, gewoon vergeetachtig als de pest, maar vooral dat in de war zijn is echt klote.maar dat gevoel na een joint , gewoon alls chill en relx. nou kun je zelf wel bepalen hoe vaak en hoeveel je wilt doen enzo. maar ik kwam er helaas niet zo makkelijk van af. maar egt je voelt je zo fucking chill en relaxt gek! heerlijk man! krijg nou al zin om naar de shop te gaan ..."
"ik ben gisteren op stap geweest.. ik had van te voren niks gedronken en ook niets gebruikt. ik was al immers een tijdje gestopt met alles. ik had al wat gedronken met nog 2 andere vrienden. lekker een aantal biertjes. ik was niet dronken of zwaar aangeschoten. ik kan namelijk echt wel wat hebben qua alcohol betreft. ik kreeg overal complimentjes van iedereen en hier en daar wat flirten. op eens was er een kereltje aan de bar die steeds maar weer aan het staren was. ik bestelde 3 pilsjes en hij zei dat ik geen bier moest drinken. hij vroeg aan de barman of hij iets lekker wilde klaar maken voor mij. die 2 kende elkaar heel goed. ik zag niet wat de barman klaar maakte en vond het al lang leuk dat ik gratis drankje kreeg. nadat ik deze had opgedronken leek ik stront bezopen, maar voelde me heel wazig. ik was extreem draaierig en misselijk. ik kon ook bijna niet meer lopen en voelde me egt doodziek. ik voelde alles om mij heen draaien en zag alles heel vreemd. thuis heb ik over zitten geven, en liggen shaken in bed heel extreem, ook liggen klappertanden. mijn vriend heeft me steeds gerust willen stellen. ik was aan het zweten maar had het ijskoud. als ik mijn ogen dicht deed, leek het echt alsof ik in een extreeme achtbaan zat. ik werd helemaal gek, en van dat gedraai werd ik uiteindelijk alleen misselijker. ik heb toen echt lang geslapen, en ben toen ik wakker werd meteen gaan douche. ik voelde me nog steeds erg ziek en was heel erg futloos. ik had gewoon geen ernergie meer in mijn lijf. weet iemand wat er in mijn drankje is gedaan? ik wil het echt heel graag weten, het was een ware hell en heb er zeker wel wat van geleerd. kan iemand mij hier mee helpen..?"
"hej, ik heb een aantal vragen over ritalin.. ik ben in aanmerking gekomen voor adhd onderzoeken. nou is wel al duidelijk dat ik het niet in lichamelijke energie te merken is. ze hadden het toevallig nog over ritalin. mijn vriendin wil graag een keertje samen met mij ritalin snuiven. maar zal ik der wat van voelen ook al heb ik toch adhd? kan iemand mij wat meer vertellen"
"het gevoel dat je weer nuchter wordt, hiih kan ik echt niet tegen volgende dan maar weer"
"je net gedraaide joint kwijt bent, hysterisch zoeken rond om jou heen, tas overhoophalen, heb je m gewoon langs je glegd om je vuur te pakken..."