Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Greetje zei: Hoi Anouk! Het bevalt dus goed? Wat ervaar je? Waar had je moeite mee en wat is verbeterd? Wanneer neem je het in? Sorry voor de vele vragen, maar ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het verschil nu is. Mijn maatje wordt er alleen nog agressiever van, ADD. Ik weet niet wanneer deze ze inneemt, en probeer op deze wijze enige grip op de zaak te krijgen. Normaal is er geen land met hem te bezeilen, totdat hij zo nodig wat moet, en dan is hij opgefokt, tot op het punt van zweten en treiteren aan toe. Ik laat hem dan maar zijn gang gaan, maar dan komt hij weer overal te laat. En daar ben ik juist voor. Woensdag ga ik naar een meeting over angst en agressie, wordt er weer wat bijgeleerd, ik moet heel rationeel blijven, maar het komt af en toe toch wel op een punt neer dat ik mezelf wegcijfer, en dat mag je als maatje nooit doen. Maar ga ik er tegen in, dan is het bijna een schreeuwende confrontatie. Dus vandaar de vragen, wat er veranderd en wat je inneemt. Ik hoop voor je dat je je rijbewijs hebt, en meldt nooit dat het voor ADHD is. Dat staat op de lijst van ziektes waarmee je officieel een keuring nodig hebt. ADD staat er niet op, noch Borderline. Die laatste staat er niet op omdat deze langzaam verdwijnt tegen de tijd je over de 40 geraakt. Dan wordt je rustiger en zelfverzekerder, heb je 40 jaar ervaring en weet je eigenlijk al aardig wat je emotioneel wel en niet in het leven wil. De borderline is niet over, maar het heeft veel minder grip op je persoontje.. Ik wens je alle succes toe. Mocht je vragen hebben, of opmerkingen, je weet het, ik ben hier. Heel stoer van je om dit even te melden, niet iedereen is uit hetzelfde hout gesneden, Borderline en ADHD maar dan wel van tropisch hardhout, je hebt tenminste wel het lef. Trots mag je zeker zijn. Groetjes.. Klik om te vergroten... lees het bericht nu pas haha. slik t nog steeds. volgens mij helpt t wel . voel me wel beter op mn gemak als ik er 1 heb geslikt, maar ik weet niet of dat ondertussen tussen mn oren zit. feit is wel, als ik het om de een of andere reden een paar dagen niet slik, en ik slik er dan 1, dat ik wel enorm gefocust en geconsentreert ben."
"ja ik had t zelfde als jou, en t geluid DAT ik hoorde klonk als donald duck agtig"
"Hallo ik gebruik eigelijk nooit speed, maar woensdagavond met een vriend tog even flink gesnoven. Nou is het zo dat ik zoloft(sertraline) 75 mg slik. Ik ging ooK egt hallicuneren en ik kreeg heftige hartklopingen. maar des ondanks was het tog wel lekker, maar dat hallicuneren wil ik nooit meer meemakn. nOU wil ik vanavond met 2 vrienden nogmaals speed gebruiken, maar dan ben ik van plan om vandaag me medicatie niet te slikken, is dat een goed idee? aub ik heb advies nodig"
"nou omdat t heerlijk was, totdat... k me medicatie innam. ik vraag me af als ik ze nou niet in neem deze x, of t dan goed blijft.. hoop dat iemand die er ervaring mee heeft me snel meer er over kan vertelle, want t feestje begint al om 6 uur haha"
"hallo slik het nu paar weken werkt goed, ik slik het voor borderline en adhd."
"Bah Bah, Vannacht weer voor het eerst sinds een jaar of 2 aan de pep gezeten. en dan niet lijntjes zoals vroeger, maar 2 doppen vloeibare speed. nou leuk, ik was ff 2 uurtjes goed in mn humeur en met vrienden lachen en praten om niks. toen nog een dopje. daar merkte ik niet zoveel van, misschien omdat ik ook die avond aan de ghb zat. En vanmiddag mensen, ik kreeg stuiptrekkingen, ongeloofelijke oorsuis, als ik opstond viel ik bekant weer neer, ik had een ellendig gevoel dat kan ik niet eens omschrijven. om dat ellendige gevoel een beetje af te leiden schudden ik mn hoofd van links naar rechts enz . na uren zo te liggen barste ik in huilen uit, ik d8 dat ik een hersenbeschadiging had voor de rest van mijn leven, en dat ik zo de rest van mijn leven zo zou blijven. buiten dat krege ik ook rare gedachtes en hoorde veel geluiden om me heen. maar t gaat nu al een stuk beter maar had t beter gewoon niet kunnen doen. ik heb eerst de pep uitgepoept, toen met een vinger in mn keel de maagzuur uitgekotst, toen melk gedronken en ben nu een sinasappel aan t eten. gaat al wel wat beter."