Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed ft zoloft

speed ft zoloft

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom is medicatie ook alweer nodig? Omdat je er beter van wordt?
Voor drugs is dit in ieder geval niet altijd de juiste opvatting.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van wikipedia:

Halveringstijd: Ongeveer 26 uur

Ik denk dat je enkele dagen gestopt zult moeten zijn voordat je veilig aan de pep kan.
Echter, ik ben geen expert, so don't take my word for it.

Olle
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Laat die pep toch gewoon lekker liggen, zo lekker heb je er de vorige keer niet van genoten, dus waarom zou je het nu dan weer gaan doen?
x
x_anouck_xLid
01-01-2024, 00:00
#4
nou omdat t heerlijk was, totdat... k me medicatie innam. ik vraag me af als ik ze nou niet in neem deze x, of t dan goed blijft.. hoop dat iemand die er ervaring mee heeft me snel meer er over kan vertelle, want t feestje begint al om 6 uur haha
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet doen is de beste optie.
x
x_anouck_xLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo

ik gebruik eigelijk nooit speed, maar woensdagavond met een vriend tog even flink gesnoven. Nou is het zo dat ik zoloft(sertraline) 75 mg slik. Ik ging ooK egt hallicuneren en ik kreeg heftige hartklopingen. maar des ondanks was het tog wel lekker, maar dat hallicuneren wil ik nooit meer meemakn.

nOU wil ik vanavond met 2 vrienden nogmaals speed gebruiken, maar dan ben ik van plan om vandaag me medicatie niet te slikken, is dat een goed idee? aub ik heb advies nodig :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."