Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe dag na X

De dag na X

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
x
xMasterxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had een vraagje, ik heb zelf 1 keer XTC gedaan, dit waren Q-dancjes waren zeer goede moet ik zeggen.
Maar het probleem bij mij is dat de dag erna had ik wel last van wat rustiger zijn maar ook van ontiegelijk grote ogen. Weet iemand daar een goede remedie tegen want anders zou dit betekenen dat dit me eerste en me laatste keer was.
Daarbij is dit ongeveer in augustus gedaan en wil ik het binnen een paar weekjes weer doen, zeg met kerst dus ik hou me wel goed aan de gebruiksaanwijzing.
Dus iemand nog ideeen?

Alvast bedankt!
T
TwixLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoelaat had je precies genomen?
Ik zelf gebruik pillen van 140mg neem dan rond 12 een halfje en rond 3 een halfje.
Bij mij heb ik dan dat rond 2 uur smiddags me pupillen wel normaal zijn.
Het hoort er wel een beetje bij maarb ij mij is het nog nooit iemand opgevallen .
Enige waar ik op kan komen is eerder een pilletje doen zodat die ook eerder uitgewerkt is.
Ben zelf ook nog niet heel ervaren dus misschien zijn er nog andere die goede tips hebben
t
thespacechaseLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat twix al zegt of tot minderlaat pakken of zorgen dat je de volgende dag de hele dag nog kunt uitspacen en relaxen meestal (lees meestal) is het na 12 uur wel zo goed als klaar met de grote pupillen enz maar dat ligt natuurlijk ook deels aan de hoeveelheden.
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#4
zoiezo, tot minder laat pakken as said above. Dat is ook gunstig voor je gezondheid enzo.

persoonlijk had ik na de eerste keer nouwelijks last van pupillen de volgende dag. Zorg dat je
je rust hebt, en doe niet te gespannen, en het zal wel meevallen.

gr

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."