Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen in verband met XTC

Vragen in verband met XTC

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
x
xMasterxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou beste heren en dames. allereerst wilde ik even hallo zeggen ben net geregistreerd en heb me een beetje ingelezen over XTC.

Ik heb geen ervaring met harddrugs alleen met softdrugs, wiet en truffels.
Nu in de zomer wilde een goede vriend van mij dus pillen gaan nemen, ik wil dit wel eens doen uit nieuwsgierigheid, maar als ik die verhalen lees van de eerste keer hier die flink verkeerd gaan zit ik toch na te denken hoeveel ik moet pakken.

Ik weet dat ik in goede mentale staat moet bevinden om ze te pakken anders heb je natuurlijk meer kans om slecht te gaan.
Nu ik weeg ongeveer 56kg en ben 1.73m.
Definitieve vraag: Nu vraag ik mij af hoeveel zou ik moeten pakken?

Voordat jullie zeggen dat ik een 14-jarige ben ofzo, nee ben net 18 geworden . :wink:
Ik post dit hier omdat ik niet verkeerd wil gaan en ik hoop dat jullie ook nog een paar tips voor mij hebben.
Owja voordat ik het vergeet, als ik deze dingen doe heb ik altijd iets van suiker bij denk hierbij aan dextro of cola en water zal ik zeker veel nuttigen.

Met vriendelijke groet,


xMasterx
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het maakt mij niet zo veel uit hoe oud je bent, moet wel zeggen dat je niet echt zwaar bent! En als je wel jonger dan 18 bent dan zou ik er serieus over na denken om nog een paar jaartjes te wachten. Want dan zijn je hersenen uitgegroeid en dan gaat er niet nog meer kapot dan op of na je 18ste.

Voordat je aan de :xtc: gaat zou ik wel even je pillen laten testen zodat je weet hoe je het moet doseren :)

Maar goed, de richtlijn voor het gewenste effect van xtc is ongeveer 1 á 1,5 MG per KG. Kortom in jouw geval zou dat tussen de 56 en 84MG MDMA zijn :)
Dus heb je bijv. een pil die 130mg mdma bevat, dan zou ik in jouw geval een halfje nemen :)

Houd btw goed in je gedachten dat je niet "veel" water hoeft te drinken, maar je moet gewoon genoeg te nemen. Zodat je niet overhit raakt, want je raakt veel vocht kwijt :)
Dacht dat het iets van 2 glazen per uur ofzo waren? (Staat vast op het forum)

En als je dus xtc heb gedaan is het ook belangrijk dat je aan je herstel denkt :wink: Dus veel vitamines nemen en fruit, anti-oxidanten. Etc. etc.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat Morningweedzor zegt. 1 a 1,5 mg moet genoeg zijn. Veel water is niet goed; 1 a 2 glazen per uur is voldoende. Alcohol is niet verstandig.
Vooraf en na afloop inderdaad veel vitaminen en antioxidanten nemen. Daarvan wordt vermoed dat het de hersenschade beperkt.
Wil je geen risico lopen dan moet je niet gebruiken, maar als je het zo doet dan kun je een leuke avond hebben met aanvaardbare risico's.

Suiker kan je het gevoel geven dat je je beter gaat voelen, als dat zo is moet je het zeker nemen. Beter is het om je niet te druk te maken, een rustige ruimte op te zoeken en wat te drinken. Ga niet lopen stressen. Van XTC ga je niet dood als het fout gaat, sterker nog het gaat zelden fot. Heb vertrouwen en dan komt het goed.
x
xMasterxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Allebei bedankt voor jullie reacties, heb weer wat dingen bijgeleerd.
Maar waar kan ik die pillen laten testen dat want daar tast ik nog over in het duister.
En ja ik weet het ik weeg niet veel, ik eet me de hele dag vol maar ik kom maar niet aan, soms fijn maar soms ook niet.
Ik ga dus volgende week naar een goede vriend van me ken ik heel goed dus dat komt wel goed hoor, we zijn maar met 2-3 mensen dus zo druk zal het niet zijn!
Nog bedankt jongens!
S
ShremLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier kan je zien waar je jouw pillen kan testen: http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen

OT: Als je wilt aankomen kan je overwegen om "weight gainers" te gebruiken. Ik kom zelf ook niet snel aan maar weight gainers, goede voeding en veel trainen hebben er toch wat kilo's bijgedaan :grin: .
x
xMasterxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou jongens ik wilde even wat laten weten, ik ben vrijdag t/m zondag naar defqon gegaan en raad eens ik kon het niet laten :P
Ik met een vriend van me we stonden op de main hij pakte een hele en ik pakte een kwartje wilde niet te hard gaan, vriend van me na 3 kwartier strak en praten en praten.
Ik moest even ergens zitten voelde me loom, ik dacht ik laat het maar zitten want dit wordt niks voelde me niet in de goede mood om het zo maar te zeggen, ik weet dat als je zo weinig pakt dat je dan niet zo veel voelt maar ik dacht van laat het maar ik doe het wel gewoon eerst een paar keer thuis...
Maarja het was wel een geslaagd weekend, ik ben naderhand toch wel blij dat ik het bij me cola en een paar pilsjes heb gehouden ipv helemaal strak te staan.
oh btw de pillen waren getest op 173 mg MDMA waren oranje powerbuttons of q-dance pillenligt er maar net aan hoe je het wil noemen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."