Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Illy's en ikkies. D8 dat een maatje van me ze alleen ikkies noemde maar blijkbaar zijn er meer mensen uit Rdam die ze zo noemen."
"Ik woon in Rotterdam genoeg dealers dus zou je denken. Dat zal dan ook wel zo zijn alleen ken ik ze niet. Maar de dealers die ik dan wel kende zijn of in het ziekenhuis beland of in de bak of er gewoon mee gestopt. De prijs die ik betaalde bij hun varieerd nogal. De goedkoopste snoepjes waren 100 diamantjes voor 100 euro. De Beste snoepjes die ik kocht waren 50 shrek 2tjes voor 100 euro. De slechtste koop was 8 witte versace voor 40!!! Euries. Mja nu heb ik helemaal niks meer dus misschien is dat wel het slechts..... Gr Wimpie"
"Ik woon vlakbij Rotterdam en kom erg moeilijk aan goede X. Nu heb ik ook weinig vrienden/collega's/kennissen die drugs gebruiken. Het goedkoopste wat ik ooit heb gehad was 100 voor €50 en het duurste is €5 per stuk! Hoe kan het dat als ik het hier moet geloven niemand meer dan 2 euro per stuk betaald? Hoe komen jullie allemaal aan je dealer want ik kan ook wel een goede gebruiken? (ik vraag dus niet om een dealer maar hoe je er aan komt, wil geen ban)"
"Als zelfs je zus al je pilletjes weet af te pakken ben ik benieuwd of je de bewakers wel langskomt"
"Psychedelic_Fairytale zei: wimpie24 zei: Psychedelic_Fairytale zei: wimpie24 zei: Zow nog 1tje gepakt. Niet echt handig morgen weer werken om 9 uur Mja lekker belangrijk!! Klik om te vergroten... haha veel plezier nog van je pil Klik om te vergroten... Jah thnx is een aardige space pil . Maar wat neem jij dan? Klik om te vergroten... heb daarstraks wat 5-meo-mipt genomen, maar is nu bijna uitgewerkt (was ook lage dosis) Klik om te vergroten... wat is dat dan ik ken het niet"
"Jeller zei: na 5 voel ik het na 10 ben ik redelijk na 15 ben ik zat na 20 ben ik bezopen Klik om te vergroten... Bedoel je glazen bier? want dan bij mij ong. het zelfde als het flesjes zijn dan ben ik eerder bezopen."
"MetaalKonijn zei: Is ook wel logisch, aangezien daar meer alcohol in zit. Klik om te vergroten... Ik bedoelde dat als hij flesjes bedoeld ik er niet net zoveel op kan als hij voordat ik bezopen ben."
"Solidius zei: wimpie24 zei: De slechtste koop was 8 witte versace voor 40!!! Euries. Klik om te vergroten... Je bent zwaar genaaid. Het heeft de leverancier zelf ongeveer 50 eurocent per pil gekost. Ik woon ook in de omgeving Rotterdam en ken genoeg dealers die letterlijk van hun stoel vallen van het lachen als ze jouw bericht onder ogen zouden krijgen. Klik om te vergroten... Heb je helemaal gelijk in maar als je echt heel graag die dingen wil hebben en je alleen die optie heb dan ben je weleens zo dom om ze dan toch maar te kopen."
"Heb eindelijk weer wat gevonden en voor een mooie prijs 20 stuks gehaald voor €20! Nu nog hopen dat het goeie zijn."
"Hoe het bij jouw komt weet ik ook niet. Heb zelf 1 keer kristallen genomen samen met een maat en beide merkte we er weinig van terwijl de dosis behoorlijk was. Een gewone xtc pil werkt bij ons ook goed dus waaarom die kristallen niet werkte snapte we ook niet."