zwemmen lijkt me niet echt slim als je spetterwaus bent
Het was gewoon een kleine haven hier int dorp aan een meer, en niet in de zeeBal0n zei:Grappig dat niemand er mee komt dat het misschien onveilig zou zijn? Onder invloed zwemmen is echt heel handig..
Doe het dan iig met vrienden erbij, of in een zwembad en niet in zee (in een haven notabene!).
latersss chilow verhalen trouwens
buzzy zei:Jah dat is het ook, vooral als je op je rug zwemt en dan naar alle sterren aan de hemel kijkenen langzaam het ochtendrood meemaken
Er kwamen ook nog een paar eenden naast me zwemmen
Ik begin met die beesten te praten enzo
![]()

Zwemmen kan niet veel kwaad als je waus bent.. Als je stomdroken gaat zwemmen. Dan moet je uitkijken!wausie91 zei:zwemmen lijkt me niet echt slim als je spetterwaus bent
Uhhh volgens mij zei ik zoiets als: waarom vlieg je niet eend, straks zink je met je mooie verenneed^weed zei:buzzy zei:Jah dat is het ook, vooral als je op je rug zwemt en dan naar alle sterren aan de hemel kijkenen langzaam het ochtendrood meemaken
Er kwamen ook nog een paar eenden naast me zwemmen
Ik begin met die beesten te praten enzo
![]()
Hahahahahahaha, dat laatste zie ik mezelf ook zo doen :P :P :P
zoiets van ' En lieve eendjes hoe maken jullie het vanaaf ' of gewoon ' moguh eend alles chill??'![]()
![]()
Bal0n zei:Grappig dat niemand er mee komt dat het misschien onveilig zou zijn? Onder invloed zwemmen is echt heel handig..
Doe het dan iig met vrienden erbij, of in een zwembad en niet in zee (in een haven notabene!).

platypus zei:Bal0n zei:Grappig dat niemand er mee komt dat het misschien onveilig zou zijn? Onder invloed zwemmen is echt heel handig..
niet de papa uithangen nou, dit valt duidelijk onder het bordje: "eigen verantwoordelijkheid". natuurlijk heb je gelijk, maar het is iets wat je zelf moet weten
platypus zei:Bal0n zei:Grappig dat niemand er mee komt dat het misschien onveilig zou zijn? Onder invloed zwemmen is echt heel handig..
niet de papa uithangen nou, dit valt duidelijk onder het bordje: "eigen verantwoordelijkheid". natuurlijk heb je gelijk, maar het is iets wat je zelf moet weten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."