Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsemmeren ( smoke manier )

emmeren ( smoke manier )

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
ken ik al heel lang.
maar is geen aanrader, smaakt echt ongeloofelijk vettig :wink:
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#2
heeft iemand hier weleens ge emmerd? ik deed het vroeger soms en het was best lachuh.

je pakt:
1 emmer (gevuld met water)
1 fles cola
1 (liefst dikke) joint

Je snijdt de onderkant van de fles zodat je een fles hebt met alleen een dop. in de dop maak je een gaatje zodat er een jointje in past.

als je nu de dop van de fles haalt .
de fles met de bovenkant naar boven in de gevulde emmer steekt
en vervolgens de dop (inclusief joint) op de fles draait en de fles omhoog trekt, zuigt de fles vacuum en het enige plek waar hij lucht kan krijgen is door de joint.

hierdoor trekt de hele fles vol met rook.
als je het goed doet kan je in 1 keer een hele joint in de fles trekken :grin:

nu haal je de dop eraf zet je mond aan de fles en drukt de fle terug de emmer in :stoned: waardoor alle rook jou tere longetjes in word geblaze :hearteyes:
ik heb het meerdere keren gedaan toen ik net blowde en dat was toen heel wat. egt iets voor de beginnende blowers. die krijgen dat echte heerlijke gevoel nog die bij ons hardcore weed junkies zelden is terug te vinden.

mocht het je bevallen en het proberen , post dan ff een reportje kben benieuwd hoe had je is bevallen :wink: ik ga een jonko roke laterss
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#3
je moet alles tog een keer geprobeerd hebbe??? :P :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
wicket zei:
je moet alles tog een keer geprobeerd hebbe??? :P :wink:
Klik om te vergroten...
dan ben je nog heel lang bezig :wink:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er van gehoord ja, de 'blow in 1 hijs' werd het alleen genoemd.

Zelf nooit geprobeerd, zal ook nooit proberen, te veel gedoe, draai liever een lekkere stick of pak even mijn hasjpijpje.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het principe is me bekend, maar nog nooit gedaan.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
keb het vroeger nog gedaan met die waterpijpachtige flessen, was leuk idd :)
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja, vind het eigenlijk togh wel zonde van de joint, dat was nog uit de tijd dat we mekaar altijd shotjes dede geven :grin:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#9
je kan het ook eenvoudiger doen

Fles met water vullen en vanbove een gaatje voor je joint , prik nu vanonder een gaatje erin , nu loopt al het water eruit en trekt de fles luicht langs je joint . Zo zit heel je fles ook vol met damp ; ongeveer etzelfde :smoke:
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#10
eej jah das wel vet! ga ik ook maar keerte probere :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."