Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat ik denk dat er gebeurt is : Er is wat water verdampt, waarschijnlijk was je GHB al 'saturated' (= maximale hoeveelheid van de stof in water). door het verlies van wat water 'crashed' de ghb nu uit de oplossing. Dit is zeer makelijk op te lossen, namelijk letterlijk meer water in de fles toevoegen zodat de ghb zich weer kan oplossen. Test het voor de zekerheid de PH erna even : beste is tussen 6.5 - 8.0."
"Als GHB verkeerd gemaakt wordt, kan het zijn dat de Ph-waarde (zuurtegraad) niet juist is. Als deze geen 7 is (Ph-neutraal) dan kan dit je slokdarm beschadigen. Dit geldt ook voor GBL, een van de grondstoffen van GHB die ook in het lichaam omgezet wordt naar GHB. GBL beschadigt ook de slokdarm en voor zover ik weet ook de lever, omdat het daar wordt omgezet tot GHB. Klik om te vergroten... Das net anders om, GHB wordt in je maag en in je bloedplasma omgezet naar GBL en Sodium. GBL lost je slijmvliezen op daarom is het slecht voor je slok-darm. Je lever, maar meer waarschijnlijk doen de enzymen in je nieren het verder splitsen van GBL weer in CO2 en H20, dit is niet echt een ballast voor je lever/nieren. Wat wel een ballast voor je systeem kan zijn, en waarom veel mensen bubbels in hun darmen krijgen is dat je ineens een grote hoeveelheid zout binnen krijgt die het lichaam moet verwerken."
"Modafinil ! werkt goed samen met de Noopept die hier boven werdt genoemt."
"1. Salvia 2. Pharmahuasca : Harmaline + 5-meo-dmt 3. Ketamine/Methoxamine 4. 4-Methyl-Aminorex 5. MDPV Ik heb er 2 stimulanten bij, 4-MAR was erg intens kwa stimulatie vond dit sterker en langer dan Meth. MDPV vond ik (te)intense omdat ik maar bleef bij nemen in de hoop een betere high te krijgen.Dit heb ik bij bijna geen andere drugs mee gemaakt."
"Phenibut, Alleen duurt dat wel lang... iets van 24-30 uur... Anders tert-amyl-alcohol... smaakt wel naar aceton/DCM.."
"let wel op : Er is niet alleen LSD op blotter in omloop : Ook DOB, DOC , DOI , fentanyl zijn op blotter gezien. dob en family zijn wel halucinogenen , fentanyl is een supersterke opiaat."
"Yo Pasquali , Das geen extract , dat is pure Ibogaine HCL. groetjes Waldo"
"A - Heb je weleens door de kleurenintensieteit het idee gehad dat je meer “open” stond voor het ontvangen van kleur? meer "open" als in dat je meer gefocussed ben op je visuele waarneming ? of dat je concentreert op een bepaald punt en daardoor de kleuren intenser worden ? (ja en ja) kan je deze vraag iets duidelijk omschrijven ? B - Zijn de kleuren beter te onderscheiden van elkaar door intensere dieptes? Diepte kleur en beweging bepalen je visuele referentie , de 3 werken samen , stilstaand en groter onderscheid zorgen natuurlijk voor een beter onderscheid in kleuren ....dus (bijna) iedereen zal deze vraag met ja beantwoorden C - Als kleuren bewegen, komen ze dan ook uit hun oorpronkelijke patroon mengend met de kleuren om haar heen? in nuchtere toestand soms ligt meestal aan de snelheid waarmee de kleur beweegt. , bij Hallucinogenen iets intenser maar niet veel , D - Heb je het idee dat je pixels of dots ziet, “dansend” in de kleuren of in de lucht? Yep , dit heet zuurstof te kort geloof ik. (zilveren dots) of als je lang naar een licht blauwe of witte achtergrond kijkt dan zie je je sommige van je eigen cellen op je oogbol. E - Heb je weleens andere, niet bekende, kleuren gezien? sommige mensen en sommige objecten strallen een bepaalde "lichtegevende" kleur uit (meestal lichtblauw achtig) , ik zie dit maar op sommige dagen , voor als je het afvraagt het is niet zo als "kirlian fotografie"..."
"je mindset aanpasse : vaak tegen je zelf zeggen dat je stopt en dan alles wat je overhebt tot je nemen . ook aan de mensen om je heen vragen om je te stimulren en te vragen niet bij je in de buurt te roken. maar weet ook dat iboga niet voor iedereen werkt. groetjes Waldo."
"2de hands info van mijn neef (bedrijfs advocaat in opleiding) Ook als het al door de eerste kamer ook wordt aangenomen, dan moet er ook nog een handtekening van de Koning op komen , dit is een formele handeling , kan 1 tot 4 weken duren.. Maar als er een bedrijstak mee gemoeid is dan is er meestal nog een 'moment van respijt' wat van 1 maand tot een jaar kan zijn. Dat 'moment van respijt' of hoe dat dan ook heet kwam geloof ik voor uit een aantal stoffen die in landbouw niet meer mochten (gif?) maar wat men nog had moest binnen bepaalde tijd worden gebruikt of worden vernietigd. Weet niet of dit bij de RC-vendors ook zo zal zijn."