Het gaat inderdaad om een iets lagere dosering, zodanig dat je het verlies van het ego als het ware bewust meemaakt, en dat ‘tussenstadium’ wordt door sommigen als meer beangstigend ervaren.
Ok. Ben je dan in die definitie nog in je lichaam (zie je nog met je fysieke ogen?) of ben je er al uit?
Ik heb het niet over de hele lage ‘eraan proeven’-doseringen. Die zijn wat minder overweldigend. (En kunnen toch fijn zijn.)
Zeker.
Komt nog bij dat wel-of-niet-breakthrough ook niet altijd perse zo direct dosisgerelateerd is denk ik.
zou heel goed kunnen. definieer breakthrough uberhaupt. Kom ik ook even op terug.
Maar ik ben nog een vrij erge DMT-noob hoor, dus ik roep ook maar wat. Kijk maar wanneer je wel of niet reageert hoor, no pressure.
None felt
Ben even wat minder actief hier, enerzijds 'gewoon' super druk en uitgevloerd doordeweeks en de laatste maanden vooral, of eigenlijk uitsluitend met uitzondering van afgelopen weekend (restje 6APB heb ik ook weggegooid trouwens, ben ik ook wel klaar mee geloof ik) en trippen en DF is maar zeer beperkt compatible.
Wel aardig wat onderzoeksresultaten verzamelt. Ook trouwens LSD richting DMT qua verbinding, interessant. Ik moet echt even proberen of ik iets bruikbaars kan gaan opschrijven.
noob, geen noob.. Ik beschouw mezelf net zo goed nieuweling in dat realm hoor.. Het gaat erom dat we ervaringen uitwisselen en proberen vanuit zelfde referentiekader te praten, en dat is al lastig genoeg via woorden met deze materie hahaha. Jij hebt weer andere lessen / ervaringen, iedere trip brengt iets. Nog even los van de persoonlijke verschillen. Al heb ik met DMT, de keren dat ik het in niet BT sessies samen met vrienden deed, soms de vreemde gewaarwording dat we ergens ook in dezelfde 'trip' zaten. (Herken jij dat gevoel?).
DMT blijft wat dat betreft, inclusief alle nieuwe ervaringen met keta en vooral LSD de laatste tijd, toch de meest intrigerende wat zijn realm betreft, nu ik merk dat verschillende wegen when pushing the envelope, daar ook weer uitkomen of in ieder geval mee verbonden zijn. Ik dacht eerder of initieel dat de toegang via DMT uniek is, en de wijze waarop en puurheid, intensiteit is dat ook, maar het realm of hoe je het wilt noemen, is er en je schuurt er ook langs of tegenaan via andere routes. Ik word er constant aan herinnert op die manier en aangetrokken, maar ok, ik zoek het ook op.
Verder nog niet echt inhoudelijk OT maar ok tot zover weer even
Zero weekend met socials en praktische dingen. Ook belangrijk. Enjoy the weekend !