Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb redelijk veel last van deja.vum, gewoon als ik nuchter ben. Overlaatst op de vrijgezelle van mijn nicht haa verloofde hadden ze een bierfiets gehuurd toen ik erop at en we aant rijden waren voelde het gewoon alsof ik al met die groep dat had gedaan. Sorry weet wel niet wat dit verder aan dit topic toevoeg"
"jupiler van de zware bieren; duvel"
"Winehouse zei: Hou van verschillende bieren: heineken, amstel, jupiler, palm. Maar als je toch al zat ben boeit het niet meer zo. Dan geef mij maar goeiekope Klik om te vergroten... carapils"
"Winehouse zei: vitamineC zei: Winehouse zei: Hou van verschillende bieren: heineken, amstel, jupiler, palm. Maar als je toch al zat ben boeit het niet meer zo. Dan geef mij maar goeiekope Klik om te vergroten... carapils Klik om te vergroten... Hoe dronken moet je daar voor zijn om dat lekker te vinden? Klik om te vergroten... Bijna dood"
"zjimiz zei: carapils Klik om te vergroten... Hoe dronken moet je daar voor zijn om dat lekker te vinden?[/quote] Bijna dood [/quote] Nooit van gehoord, maar als ik het goed begrijp kan ik dat beter zo houden FF uit nieuwsgierigheid; waar wordt dat verkocht?[/quote] euhm in belgie in de lidl of aldi weet niet meer welke van de 2"
"zjimiz zei: vitamineC zei: zjimiz zei: carapils Klik om te vergroten... Hoe dronken moet je daar voor zijn om dat lekker te vinden? Klik om te vergroten... Bijna dood Klik om te vergroten... Nooit van gehoord, maar als ik het goed begrijp kan ik dat beter zo houden FF uit nieuwsgierigheid; waar wordt dat verkocht?[/quote] euhm in belgie in de lidl of aldi weet niet meer welke van de 2[/quote] OK als ik weeres in het het geweldige Belgium ben, ga ik het toch eens proberen, alleen al voor de lol. Verder ga ik me uiteraard storten op de geweldige bierkaarten aldaar, da's absoluut briljant van onze zuiderburen.[/quote] hou het met die bierkaarten en doe de moeite niet om carapils te proeven sluit je ogen en denk aan een biertje dat al drie weken openstaat waar vliegjes, sigarettenas en stof doorheen zijn gegaan. dat is de enige echte smaak van cara"
""
"pollerwiesen"
"kheb een hele simpele manier waar ze zeker niets vinden niets gebuiken"
"SmartieAndMe zei: Ga GHB niet gebruiken om te slapen, je kunt beter wakker blijven dan jezelf in een kunstmatige slaap duwen met GHB..... Klik om te vergroten... idd je kan beter gewoon wat bank hangen, films kijken, wat chille, drankje erbij en dan de avond erop gaan slapen dan moet je niet met al die rommel beginnen"