#1
Hopelijk kan dit je helpen in het beter begrijpen ervan en oorzaken te achterhalen.
http://www.youtube.com/watch?v=CSf8i8bHIns
http://www.youtube.com/watch?v=CSf8i8bHIns
Het is niet per se het vergeten van dromen. Mensen die frequent blowen onderdrukken daarmee de remslaap. Rem slaap is de fase van het slapen waarin je droomt. THC verhindert de remslaap, waardoor je minder(of niet) droomt. Als je stopt met blowen kan het in hevigheid terugkomen, doordat het vaker onderdrukt is. Alsof het losbarst zeg maar. Mensen die langdurig wiet roken en er daarna mee stoppen zullen in de weken erna ook heviger dromen.enlightment zei:(dit heeft denk ik met mijn gebruik van wiet te maken, het vergeten van dromen)
bram82 zei:Heb wel eens gehoord dat een deja vu veroorzaakt wordt doordat je hersenen op dat moment druk zijn met andere taken/gedachten. Zo ontstaat er een vertraging in de verwerking van datgene wat er op dat moment gebeurt en het echte beseffen wat er op dat moment gebeurt. Het ene gebeurt in de linker hersenhelft, het andere in de rechter. Hierdoor lijkt het dan alsof je het al een keer meegemaakt hebt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."