Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nadat ik dus net mn 1e tripreport geplaatst heb lig ik dus in mn stinkende studentenbed ik denk nou ik zou nu toch wel in slaap kunnen vallen... meestal kan ik na de pep nog wel aardig slapen, connectie met adhd ? maar nu lig ik in mn bed en ineens beginnen die muren samen tevoegen ofzo wtf en zie ik ineens mn hand in 2stukken liggen ofzo ? heb af en toe van die flashbacks, moet zelf denken aan crystal, maar lijkt me toch wel heeeeel sterk dat dat zo is !? dus heb mn laptop maar gepakt, iemand ervaring hiermee ? lijkt me sterk dat me meth is verkocht terwijl ik had gevraagd om pep"
"nog maar 9 uur, en in het weekeind geen middelen gebruikt, vandaar mijn vraag ook"
"ja gewoon normale dingen die m ineens flippen, muren en mn handen dan zie ik ineens auto's en shit en voelt soms net of ik aan het praten ben met iemand in mn hoofd... schyzo...."
"iemand ervaring met het gebruiken van xtc in het bos ? zou het graag mischien vanavond willen uitrpoberen ofzo iemand erveringen (A)? bestaatdittopic al? sorry slotjedanmaar"
"ik denk dat ik idd vanavond even met mijn oudevertrouwde zak drop, en 2 roze harjes in mn mik het bos in trek, met natuurlijk ipodje in... iemand suggesties(A)?"
"mijn meeste vrienden hun menig over drugs is, dat je meteen een junk bent en verslaafd als je af en toe een pilletje neemt, if you know what i ,mean"
"joozt zei: onderbroek zei: heb er al 8 op Klik om te vergroten... Lekker verantwoord, kijk maar uit dat je niet een keer sterke pillen krijgt i.p.v die troep die je nu blijkbaar gebruikt... Klik om te vergroten... hmmm jammer, 8 BANAAAAANEN geen 8 pillen do your homework"
"goedenavond beste df'ers ik denk ik post hier mn eerste tripreport even het zal vast 10x niks zijn, graag reacties weekeind amsterdam zat er weer op dus ik moest weer met de bus naar huis, had nog een grammetje pep liggen, ik dacht fuck it. 7 uur. ik leg een lekkere dikke lijn neer en werk deze naarbinnen, daarna nog maar een dikke... half 8 ging mn bus, dus ik gooi nog een lekker bommetje naarbinnen, nou hier begint het feest, heb adhd dus ik denk dat de effecten van speed wel wat anders zijn dan op anderen, maargoed dus ik sta met mn dwaze kop in die bus, begin helemaal te zweten en te klappertanden, en ineens, heb ik normaal nooit bij pep (mischien dat iemand me kan vertellen waarom ) het ene moment voel ik me uber chill en relax, en het andere moment lijkt het wel of iemand mn brains aan het ronddraaien is, en ik loop over de gekste shit na te denken dan voel ik een heerlijke rush opkomen en zak lekker weg in mn stoeltje.... alles is ineens chill maar toch nog steeds voelt het of mn brains gefucked worden ofzo, en ga nadenken over rondraaiende hoofden, vraag me neit waarom, maar op dat moment zie ik dus ook zogenaamd alle hoofden van mijn mede passagiers rondraaien en ineens uit het niets voelt het ook weer gewoon alsof alles goed is en shit, niks kan me meer schelen, maar wel keek ik elke keer op tegen het overstappen zou niet weten waarom... uiteindelijk kom ik die bus uit en loop naar mn appartement toe, nog helemaal van de kaart met een bij de mc gehaalde cola in mn hand, toen heb ik dus nog een half uur lopen nadenken over het woord ''tripreport'' hahah wat een ervaring, ben dit niet gewend van mn speed maar toch, iemand enig idee waarom dit meer leek op een hele lichte xtc ervaring ? alsof ik lichte flashbacks had! graag reacties, zou vast wel een fukcedup eerste tripreport zijn maar graag hoor ik van jullie groeten na rushende vinnetje"
"veel sport, hardlopen en fruit heeel veel fruit (A)"
"ik denk van wel maarja wie ben ik :P kan het nammelijk niet wetenschappelijk onderbouwen"