#1
iemand ervaring met het in de ochtend ( zonder ontbeten te hebben ) een pilleke te hebben gedroped?
waarom zou je dat willen?vinnetje zei:iemand ervaring met het in de ochtend ( zonder ontbeten te hebben ) een pilleke te hebben gedroped?
omdat we hier over IQ -10 praten...Ellesdee zei:waarom zou je dat willen?vinnetje zei:iemand ervaring met het in de ochtend ( zonder ontbeten te hebben ) een pilleke te hebben gedroped?
Nick de Neger zei:omdat we hier over IQ -10 praten...Ellesdee zei:waarom zou je dat willen?vinnetje zei:iemand ervaring met het in de ochtend ( zonder ontbeten te hebben ) een pilleke te hebben gedroped?

Nick de Neger zei:omdat we hier over IQ -10 praten...Ellesdee zei:waarom zou je dat willen?vinnetje zei:iemand ervaring met het in de ochtend ( zonder ontbeten te hebben ) een pilleke te hebben gedroped?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."