Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vraag wel of mijn vrienden hem menemen heb de afspraak dat als we feest geven zij een bord menemen is best cool de zolder word zo eindelijk leuk. Heb ik ook weer een goede reden om een feestje te geven."
"Mac... zei: Ja tuurlijk, vooral op house party's neemt iedereen het toch voor elkaar op. Klik om te vergroten... Precies moest ooit te lang wachten op mijn man met drinken keek in de rondte en toen kreeg ik van een wild vreemde al de vraag of ik wat water wou zo hoort het. Hou echt van party volk."
"Heb ook geen goed woord over voor de woutte zijn er altijd als je ze niet nodig hebt en heb je ze wel echt nodig kun je een half uur wachten of zeggen ze dat het te gevaarlijk is. Ik dacht dat het hun werk was om mensen te beschermen maar als ze ook maar even bang zijn blijven ze veilig in hun auto zitten leuk hoor die woutte."
"Hoop dat je het volhoud. PAS ECHT OP ALS JE WEER BEGINT. Ben zelf ook half jaar ervan af geweest ben toen ook weer met 1 in de week begonnen maar naar paar maanden zat ik weer op mijn oude niveau 8 per dag, Nu ben ik er weer anderhalve week vanaf en heb geleerd dat af en toe blowen er voor mij niet inzit. Veel plezier met je nieuwe nuchtere leven."