Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam waar...?

Diazepam waar...?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SemtexNTMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mod knipje..

Ik moet van de GHB afkicken.

Aan de redactie /moderator:
Ik weet dat je niet naar online sources mag vragen. Maar ik moet van de GHB af.
Ben al 1 keer afgekickt met Diazepam en dat ging goed. Ik tril alweer heel erg en ben bang voor een 2e psychose, die schijn je met 50% kans te kunnen overleven.

Alle instanties heb ik al geprobeerd: Iriszorg, Gelderse Roos e.d. Niemand wil me op dit moment helpen en de wachttijd is 3 weken en dat red ik niet.
Als jullie een knip ben ik jullie ook eeuwig danbaar.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je af wilt kicken van de GHB doe het dan via de legale manier. Ga bij je huisarts langs, vertel dat je af wilt kicken en dat je kalmerings tabletten nodig hebt.
Hij kan en zal oordelen of je ze nodig hebt, en in welke mate. Zo kun je misschien de overbruggingstijd door komen tot je bij de verslavings instantie terecht kan.

Sterkte
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
ben benieuwd of het gelukt is, bij de arts. Laat je het even weten? Grt,

EEND
u
utregLid
01-01-2024, 00:00
#4
vertel gewoon dat je al een week of 2 maar 3 uur per nacht slaapt en dat je maar in je kop blijft malen dat je optijd eruit moet om te werken. En dat je savonds alleen maar denkt aan te ontspannen om toch goed te kunnen slapen en dat inslaap komen wel aardig lukt, maar je steeds snel wakker wordt en naar de wekker kijkt en kopzorgen krijgt omdat je vroeg weer op moet

Dan krijg je misschien 5 x 5mg. Maar meer heb je niet nodig voor de 1e dag

Heb je ze dan neem je gewoon laat zeggen om 8 uur savonds je laatste 'grote' dosis en 3 uur later 2 pillen.

Dan slaap je wat lekkerder en neem je de dag er na om 4 uur smiddags weer 2 pillen

Dan heb je de afkick achter de rug en dan is het gewoon je eigen wil of je wil doorgaan met continu ghb of niet


Zelfbeheersing

de eerste 12 of 24 zijn het ergste maar valium werkt 48 uur dus daarmee ken je het prima overbruggen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."