Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja dat is zo gek he! het eerste xtc nummer zal me ook zo bij blijven! het was bij mij ; Dr kucho - lies to yourself krijg al kippenvel bij de 1e seconde, ook al luister ik 'm 1000x!! http://nl.youtube.com/watch?v=ZSrdv2YLXtg"
"Thuis gebruik XTC is gewoon heeerlijk alleen iets TE verslavend"
"nooit problemen! heb zelf ook zachte lenzen, maar nooit ergens last van!"
"Blow blijft gewoon echt geweldig!"
"Boyzs noize - war"
"totaal geen kater gehad! mdama is inderdaad ook heerlijk! paddo's zijn ook echt geweldig, maar vind het totaal niet te vergelijken"
"super report!"
"damn wat een zieke geest! teveel op"
"ik ben zoo gefocust op alles met speed, gebruik het ook regelmatig. Ik doe juist 100 dingen tegelijk, en weet ook PRECIES waarmee ik bezig ben. met een lijntje ben ik ongeveer 10 uur totaal fit, bommetje wat langer. ook totaal geen besef dat het 0.00 /07.00 is, het voelt allemaal als 10 uur s ochtends aan! probleem is dat ik echt 2 dagen neit moe ben! maar kan wel slapen, en als ik dan wakker word, ben k weer ultiem fit!"
"bittere smaak verschrikkelijk vind ik dat!! maar drinken?? veel plezier! net zo ranzig als mdma kristallen opdrinken"