Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJongen van 15 moordt gezin uit

Jongen van 15 moordt gezin uit

17 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
u
urbanlatinoLid
01-01-2024, 00:00
#1
damn wat een zieke geest!

teveel op
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#2
wel ironisch dat die vader met zn eigen geweer dood wordt geschoten, door zn zoon nog wel...

http://www.nothingtoxic.com/media/11425 ... _Bear_Arms
A
AmvitamineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hij zat vast aan de crack!

Tering wat een psycho. Joran is er niets bij.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
(Bron: WaarMaarRaar.nl)


Een Amerikaanse jongen van 15 jaar oud heeft bekend zijn beide ouders en zijn twee jongere broers te hebben doodgeschoten in hun huis in Baltimore. Nicholas Waggoner Browning is in staat van beschuldiging gesteld voor viervoudige moord wegens het doden van zijn vader, John Browning, 45, zijn moeder Tamara, 44, en zijn beide broers Gregory 13 en Benjamin van 11 jaar oud. Hij zal als volwassene terechtstaan. De tiener kon het niet goed vinden met zijn vader, vertelde de politie in een nieuwsbericht. Op vrijdagnacht ging hij het huis binnen toen de andere familieleden al lagen te slapen en toen schoot hij ze allemaal dood met zijn vaders handvuurwapen, dat zich in de woning bevond, aldus de politie. Na de moorden gooide hij het wapen weg in bosjes vlakbij het huis. Het wapen is teruggevonden, aldus politiewoordvoerder Bill Toohey. Browning bracht de volgende twee dagen met vrienden door. Toen de vrienden hem weer naar huis brachten, ging Browning het huis in en hij kwam er weer uit met de mededeling dat zijn vader was overleden. Hij belde de politie. Politieagenten troffen zijn vader dood aan op de begane grond en zijn moeder en broers boven in de slaapkamers. Er was geen spoor van strijd te vinden. Browning mag niet op borgtocht vrijkomen en hij wordt vastgehouden in een speciaal detentiecentrum voor jeugdigen in Baltimore.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Joran is een baas, deze dude is een opperbaas :beer:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#6
sick bastard.
A
AmvitamineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Standaard koning. Jwz
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
zeker weten ouwe!
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
"De tiener kon het niet goed vinden met zijn vader"

lOl
Met z'n broers en moeder blijkbaar ook niet
Aan welke drugs zou die zitten? :confused: :rolleyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Crack of kerosine... kan niet anders :mrgreen:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik dacht eerder aan verschillende combinaties :P
Nuja m'n "broer" en "vader" zou ik anders ook wel graag willen afknallen
Maar zo gek ben ik niet :)
Nog niet ...
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lekker ziek. Niet alleen je vader en je moeder, maar ook nog eens je twee jongere broertjes afknallen. Dan moet je wel heel koud zijn van binnen of heel verknipt.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nick de Neger zei:
Crack of kerosine... kan niet anders :mrgreen:
Klik om te vergroten...

HAHAHAH halfje drion kan ook
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#14
veel te weinig, hijs er nog steeds :P slik es door ciesen :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
LOL, jij bent ook helemaal weg van die drion hè? Hoeveel van die pillen heb je nu al weggewerkt de laatste tijd? :mrgreen:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nick de Neger zei:
LOL, jij bent ook helemaal weg van die drion hè? Hoeveel van die pillen heb je nu al weggewerkt de laatste tijd? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Maar t is ook echt ZOOOOOOOO fokking lekker met crack of kero!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Willemijn zei:
Aan welke drugs zou die zitten?
Klik om te vergroten...
Is het raar dat ik me verbaas over deze reactie?
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
Willemijn zei:
Aan welke drugs zou die zitten?
Klik om te vergroten...
Is het raar dat ik me verbaas over deze reactie?
Klik om te vergroten...

nee dat is niet raar....want 1; waarom ga je er meteen vanuit dat er drugs in het spel is?

en 2, het is niet grappig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."