Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zeg dan gewoon 1.5 cm lang en 2 milimeter breed, is wat betrouwbaarder dan -------"
"ik heb een tijdlang bijna dagelijks ketamine gedaan, is behoorlijk verslavend spul als je het in huis heb liggen. het komt ook mede omdat het instant vaag worden is, en dat het binnen een uurtje is uitgewerkt zonder na effecten. dan ben je sneller geneigd om even snel een lijntje te leggen als je niets te doen hebt."
"same here. means good things are coming on their way!"
"Oom Klaas zei: Is er dan geen of een te verwaarlozen kater bij ketamine? Lijkt me met zulke heftige effecten zo kortdurend dat het toch wel een soort coke kater geeft, of sla ik de plank helemaal mis met m'n hamer der foute gedachtengang? Klik om te vergroten... ik heb nooit last van een kater gehad ervan hoor, alleen als je het in grote hoeveelheden hebt gebruikt, wordje de volgende dag wat surrealistisch wakker. een beetje in een wazige toestand waarin lijkt of de wereld nep is. maar dat trekt aardig snel weg."
"ik zit nu 2 weken lang bijna elke dag aan de ket, best fout maarja, 3 weken vrij van werk, dus kan het wel het is meer verslavend in de zin dat het zo makkelijk te gebruiken is, 1 uurtje vaag zijn, dan weer normaal, dan kunje weer helemaal overnieuw beginnen.. beetje eindeloze cirkel :P nu even afsluiten met solar festival, en daarna een pauze erin lassen"
"wat zijn eigelijk de grondstoffen van ketamine, waar word het van gemaakt? ben ik wel benieuwd naar."
"hppd is juist hetgene waar ketamine zich op inwerkt naar mijn ervaring, alles in je trip word scherper en ziet er pixelachtig uit, en naarmate je meer neemt worden de pixels gebruikt om de basis te vormen voor je k-hole vervormingen. de tijd na heftig gebruik kan de scherpheid enigszins aanhouden, maar ebt langzaam weg, evenals de derealisatie."
"super interessant"
"W.F.L. zei: Van een halve gram 87% moest je al lang in een k-hole beland zijn.. Klik om te vergroten... nee hoor, zal gelijk even dat uit de wereld helpen die hele oneindige discussie over dat je nooit zoveel keta kan gebruiken, het kan namelijk wel, met regelmatig gebruik schiet je tolerantie pijlsnel omhoog, na 1 jaar van weekendgebruik werk ik op een avond tijdens het uitgaan gerust een grammetje weg, terwijl mensen zonder tolerantie van een puntje al helemaal de weg kwijt zijn. in een thuissituatie kan het wel nog meer oplopen om de khole te bereiken. kan gerust zeggen dat ik 150mg nodig heb voor wat een persoon zonder tolerantie van 70 mg zou voelen. tevens ken ik ook mensen die op een avondje gerust 4 gram wegwerken hoor, tolerantie is a bitch. en ja, het is 87% keta, heb ook ervaring met allebei de isomeren Dopezilla zei: Van S-keta zul je dus nooit in een k-hole terecht kunnen komen, lijkt mij, of je moet echt absurde hoeveelheden pakken (waarbij je misschien al out gaat vanwege de verdovende werking), lijkt mij Klik om te vergroten... van S keta kom je wel degelijk in een khole terecht. juist makkelijker dan de R variant R is veel meer een verknipte space in hoge hoeveelheiden, krijg je een soort psyschose achtige toestand waarin je alles om je heen tot jezelf betrekt en alles in de ruimte om je heen zo is omdat het voorbestemd is om zo te lopen(klein voorbeeldje hoor, is altijd anders) wat behoorlijk confronterend kan zijn als je er niet mee kan omgaan. wat met S dan weer sereen is. moet zeggen dat het met S veel makkelijker gaat om de Khole in te slippen dan de R, de hoeveelheden die je van S hoeft te gebruiken zijn minder omdat R milder is tot dat bepaalde punt."
"mdma en keta gecombineerd is heerlijk, je voelde je waarschijnlijk gewoon down omdat je ket plotseling uitwerkte. ik doe het altijd samen, de kunst is om het op een gelijke lijn te houden de hele avond, elk uur wat bijnemen qua keta."