Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Afgelopen zomer gedaan tijdens een BBQ party in onze achter tuin. Heerlijk gevoel alleen toen het later begon te koelen buiten werden we door andere 'feestgangers' wel gewezen om de onderkoeling kenmerken waar mijn vriendin en ik totaal niets van merkten. Was een leuke ervaring al zou ik het niet snel weer doen. Muziek en sex blijven een betere combi."
"Dunnetjess33 zei: Saai misschien maar ik heb alleen x sex gehad met wiet op. Was wel erg lekker! Ik wil het ooit eens doen met XTC op, dan is de stemming sowieso al lekker goed, knus en geil haha! Maar ik heb gehoord dat je dan minder makkelijk eeeeeeh klaar komt als vrouw? Is dat zo? Omdat je wat strak staat zeker? Anyone ervaring als vrouw? :P Klik om te vergroten... Minder makkelijk? Totaal niet hier! Kom sowieso al niet makkelijk maar met x op kan ik de focus er echt niet meer bij houden. M'n vriend heeft precies hetzelfde probleem."
"Als monogaam koppel zijn we begonnen en zij moest helemaal niets hebben van drugs of seks in bijzijn van of met andere mannen en/of vrouwen. In loop der jaren zijn we samen steeds meer gaan bespreken en uiteindelijk ook doen...nu een jaar geleden is xtc een leuk onderdeel geworden van ons tweezijdig seksleven. Het ene seksleven is van ons samen, veelal zonder drugs, samen nieuwe grenzen opzoeken en ons zelf naar nieuwe grenzen brengen. Het andere seksleven is full of drugs, iedere keer weer in nieuwe stijl en nieuwe dingen. In dit leven betrekken we andere mannen, vrouwen of stellen. In beide gevallen zijn er duidelijke afspraken, bespreken we dingen gewoon openlijk en hebben geen schaamte of geheimen voor elkaar. Drugs heeft ons seksleven een heel eind verruimt maar ook veel van ons zelf leren kennen, helaas is onze vriendenkring en beroepsuitoefening niet te combineren met onze 'seks en drugs stijl' Beiden zijn we van mening dat communicatie het meest belangrijke is wanneer je anderen betrekt in je seksleven en niet altijd bij de eerste tegenslag gelijk opgeven!"
"Tufnut zei: Van gesloten naar open gaan is moeilijker dan de meeste denken, maar het is wel de moeite waard. Klik om te vergroten... Wij zijn als gesloten en non drugs stel begonnen. Hij had al enige ervaring met drugs en fb's, zelfs was ik totaal onbekend in deze werelden. Nu hebben wij inmiddels een aantal jaren een relatie en zijn wij in loop der jaren samen stap voor stap verder de wereld van sex en drugs ingetreden. Gelukkig heeft hij altijd geduld gehad, nooit gepushed en altijd de keuzes samen goed overwogen. Nu genieten wij samen van een heerlijk liefdes en sex leven, soms begeleidt door drugs, daarbuiten hebben wij echter ook inmiddels ons lust en fun leven met anderen. 'Vroeger' had ik nooit verwacht dat mijn relatie zo open zou kunnen zijn, dat ik kon genieten van drugs, andere mannen en vrouwen en daarnaast toch een heel gezonde en stabiele relatie hebben. Veel vrouwen die ik ken en spreek begrijpen het niet altijd maar zouden er wel voor openstaan, helaas voor hen is de vriend/partner niet altijd even geduldig wat naar mijn mening toch wel het meest belangrijke is in dit 'spel'. Mijn vriend zei ooit tegen me: "In iedere vrouw schuilt een slet" , hierop antwoordde ik altijd dat ik niet in staat was voor fb's, swingen, trio's, drugs en meer....In loop der jaren heb ik mijn antwoord toch bij moeten stellen en heb ik inderdaad het "sletje" in mij gevonden, van sex genieten kan op 1001 verschillende manieren, binnen en buiten je relatie. Vele om ons heen zullen slechts enkele variaties hiervan mee maken, gelukkig kan ik samen met mijn vriend veel meer variaties beleven dan ik ooit had voorgesteld."
"voetbal123 zei: Ik vraag me oprecht af of er echt nog goeie bestaat van +70%, ik zie het niet meer iig Klik om te vergroten... Het is nog te krijgen hoor, recent nog een aantal zendingen mogen ontvangen van 80%+ Nadeel is wel dat bij daarna minder kwalitatieve zendingen de tegenvaller weer dubbel zo hard aan komt omdat je al snel gewend raakt aan de goede kwaliteit."
"Ik verwacht niet dat je van 1 hele 'te hard' zal gaan. Frisdrank als cola doet bij ons altijd wel goed het effect minderen indien gewenst alleen is dan het feest vaak ook echt over."
"DF'ers, Hier en op andere fora lezen wij vaak dat mensen drugs gebruiken zonder alles zo goed mogelijk te plannen, met als gevolg dat er mogelijk ongewenste situaties optreden bijvoorbeeld aanwezig zijn van ouders, geen comfortabele plaats hebben om los te gaan en erger nog 'het maar gebruiken omdat ik toch al bezig ben' terwijl de combinatie of dosering vaak slecht (lees: te hoog) zijn. Op fora lees je ook veel dat men de aankomende dag moet werken of belangrijke afspraken heeft...wij vragen ons daarom af of toevallig deze verhalen meer geplaatst worden of dat de gemiddelde gebruiker inderdaad niet erg nauwkeurig een planning opmaakt. Zelf plannen wij alles tot in detail, zodat wij heerlijk comfortabel kunnen genieten zonder de volgende dag jezelf verrot van het gebruik naar het werk of school moeten slepen of je ouders er mee geconfronteerd worden. Al hebben wij van dat laatste weinig last gezien we op ons zelf wonen. Dus; Plannen voor gebruik, waarom wel of juist niet?"
"reverb zei: Helemaal met jullie eens! Goede opmerkingen! Ik plan het gebruik altijd. Ik zoek een playlist (die ik dan weer op de avond zelf vergeet...), ik lees mij in. Informeer de vrienden omtrent gebruik. Test de middelen als het kan, etc. Neem de dag erna vrij. Maar ja, ik begrijp dan ook niet waarom iemand naar de klote wil. Je steekt toch ook niet met je ogen dicht een weg over? Omdat ik de tijd neem, is dit soms lastig, dan wil ik wel graag een trip nemen, maar kan in de agenda geen geschikt moment vinden.... dan wordt de verleiding soms groot. Het voordeel is dan wel, dat ik ernaar toe leef, ik beleef voorpret. Bijv. Ik weet nu al wanneer, ik wat ga nemen. Er staan voor de komende maanden alweer twee dagen gepland, een begin maart en een in mei. Je spreekt in de wij-vorm. Wie is wij? Hoe nauwkeurig is jullie planning? Klik om te vergroten... Wij zijn een m/v stel (vandaar ook de 'us' in de nickname) Wij plannen (eigenlijk hij!) een maand of twee minimaal vooruit, bij sommige feesten die verder van tevoren bekend zijn al eerder. Inderdaad leven we op deze wijze naar die dag/avond toe wat vaak toch als een leuke beloning kan worden ervaren echter is het wanneer het niet door gaat of positief verloopt ook een stuk minder leuk. Verleiding tussendoor is soms wel groot, de reden ook dat hij alles in beheer heeft en houdt omdat ik er simpelweg te snel naar zou grijpen."
"Voor hem: GHB Voor haar: XTC"
"Ik heb wel eens mensen zien trippen op LSD en hierbij werd de LSD tot zich genomen d.m.v. zegeltjes. Nu heb ik besloten mijn goed te bestellen bij mijn vaste adres alleen tot mijn verbazing heb ik geen zegels ontvangen maar onderstaande: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Nu mijn vraag, hoe te gebruiken/doseren? Voordat er allerlei onverantwoordelijke stappen worden gedaan probeer ik hier info in te winnen"