#1
goedenavond,
Ben al 5 keer flink lekker gegaan op een snoepje, toen altijd met halvjes gewerkt.
Ik heb nu even een pauze genomen en ga midden november echt even hard, dus was ik van plan 1 hele in het begin te nemen en dan een halvje bij te doseren na een uur 2-2,5. Ik ben niet zo zwaar kilotje of 66. Maarja als ik dus een hele neem verwacht ik me zo te voelen als ie inkicked
Edit: de pil heeft circa 180 gram.
http://anongallery.org/img/5/8/i-think- ... ing-in.jpg
Nu even stel ik ga te hard, wat kan ik dan doen om het te minderen? Alcohol drinken zou mn verstand zeggen omdat ik uit ervaring weet dat ik daardoor rustiger wordt, ook vertelde een vriend van me dat je cola kan drinken omdat daar suikers in zitten, maar daar zit ook caffeine in....
ik hoop dat iemand mijn vraag(en) kan beantwoorden zodat ik zeker weet dat ik geen ehbo post ofzo hoef te gaan bezoeken, bij voorbaat dank.
Ben al 5 keer flink lekker gegaan op een snoepje, toen altijd met halvjes gewerkt.
Ik heb nu even een pauze genomen en ga midden november echt even hard, dus was ik van plan 1 hele in het begin te nemen en dan een halvje bij te doseren na een uur 2-2,5. Ik ben niet zo zwaar kilotje of 66. Maarja als ik dus een hele neem verwacht ik me zo te voelen als ie inkicked
Edit: de pil heeft circa 180 gram.
http://anongallery.org/img/5/8/i-think- ... ing-in.jpg
Nu even stel ik ga te hard, wat kan ik dan doen om het te minderen? Alcohol drinken zou mn verstand zeggen omdat ik uit ervaring weet dat ik daardoor rustiger wordt, ook vertelde een vriend van me dat je cola kan drinken omdat daar suikers in zitten, maar daar zit ook caffeine in....
ik hoop dat iemand mijn vraag(en) kan beantwoorden zodat ik zeker weet dat ik geen ehbo post ofzo hoef te gaan bezoeken, bij voorbaat dank.
