Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1 hele in 1 keer

1 hele in 1 keer

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MayonaiseLid
01-01-2024, 00:00
#1
goedenavond,

Ben al 5 keer flink lekker gegaan op een snoepje, toen altijd met halvjes gewerkt.
Ik heb nu even een pauze genomen en ga midden november echt even hard, dus was ik van plan 1 hele in het begin te nemen en dan een halvje bij te doseren na een uur 2-2,5. Ik ben niet zo zwaar kilotje of 66. Maarja als ik dus een hele neem verwacht ik me zo te voelen als ie inkicked

Edit: de pil heeft circa 180 gram.

http://anongallery.org/img/5/8/i-think- ... ing-in.jpg

Nu even stel ik ga te hard, wat kan ik dan doen om het te minderen? Alcohol drinken zou mn verstand zeggen omdat ik uit ervaring weet dat ik daardoor rustiger wordt, ook vertelde een vriend van me dat je cola kan drinken omdat daar suikers in zitten, maar daar zit ook caffeine in....

ik hoop dat iemand mijn vraag(en) kan beantwoorden zodat ik zeker weet dat ik geen ehbo post ofzo hoef te gaan bezoeken, bij voorbaat dank.
t
typical.usLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik verwacht niet dat je van 1 hele 'te hard' zal gaan. Frisdrank als cola doet bij ons altijd wel goed het effect minderen indien gewenst alleen is dan het feest vaak ook echt over.
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ligt eraan waar je het gaat doen.
Als je het thuis doet of bij vrienden kan je altijd ff lekker naar buiten gaan.
Op een feestje ,als het 180mg pillen zijn zou ik gewoon een halve pakken of net iets meer dan een halve.Te warm + te hard gaan ( ook al duurt dat maar even ) is niet super relax.
Het gevoel van te hard gaan is bij mij alleen tijdens de inslag, na een paar minuten vind ik het alleen maar relax.
Cola drinken en dat je daarna niet meer hard gaat.Volgens mij klopt dat niet helemaal.
Meestal als ik naar een feestje ging dan dronk ik juist wat cola en dan ging ik niet echt minder hard ofzo :P
Alcohol + MDMA zou ik niet doen,je zal er niet rustiger van worden juist waziger :grin:
Ik meng zowiezo nooit met alcohol,alleen als ik coke snuif dan is het wel lekker.Niet dat dat zo goed voor je is ,maar dat doe ik toch niet vaak en heb ik ook niet vaak gedaan. :smoke:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mayonaise zei:
Edit: de pil heeft circa 180 gram.

Nu even stel ik ga te hard, wat kan ik dan doen om het te minderen?
Klik om te vergroten...

Ik hoop niet voor je dat je in 1 keer 180 gram mdma gaat nemen.
Of 180 gram zout, suiker of meel. Dan ga je dood namelijk.

Een 180mg pil bedoel je.
Is vrij veel om mee te beginnen, als ik jou was zou ik je plan omdraaien en eerst een halve nemen en dan bij doseren met een halve of desnoods een hele.

Het effect minderen is niet mogelijk, de hoeveelheid mdma in je bloed blijft gelijk wat je ook doet. Je kunt het effect wel sturen, zoals hierboven is gezegt: zoek een rustig plekje op, ga even zitten en drink wat. Water vind ik zelf gewoon altijd het fijnst, maar cola oid. kan ook.
Want deze post zou ik niet te serieus nemen:
typical.us zei:
Ik verwacht niet dat je van 1 hele 'te hard' zal gaan. Frisdrank als cola doet bij ons altijd wel goed het effect minderen indien gewenst alleen is dan het feest vaak ook echt over.
Klik om te vergroten...
180mg kan echt wel aankomen als te hard, zeker voor een niet heel ervaren persoon die misschien de helft weegt van jou.
Ook verminderd cola het effect niet, wanneer je cola gaat drinken is het feest niet over..
Mocht het bij jullie het effect echt drastisch verminderen, dan vraag ik me af wat er in jullie pillen zit. Behalve roest ken ik namelijk geen enkele stof die door cola wordt afgebroken, verminderd of gestopt.

Alcohol kan wel, maar is vele male schadelijker dan alcohol of mdma op zich zelf.
Daarnaast merk je de alcohol bijna niet (zeker niet als je te hard zou gaan) en je word er dus ook niet rustig van.
Valium zou kunnen helpen, maar dan heb je wel kans dat het feest klaar gaat zijn.
Probeer dus niet percé hard te gaan, maar probeer lekker te gaan zonder te over doseren.
Bijnemen kan altijd, terug dus niet.
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zorg er voor dat je een maatje die of nuchter is of niet van plan helemaal van de wap te gaan bij je is. Ik heb zelf wel eens iets te veel Kristallen naar binnen gewerkt omdat ik dacht dat hij niet kickte (zo'n 300mg in één kwartier, ik ben zelf 1.83 en 70kg) op dat moment voelde ik me niet kut maar juist super nice ookal waren mn ogen aan het flipperkasten en me kaken gingen alsof het -20 was. Toen ben ik even gaan liggen met wat koels op mn voor hoofd terwijl een vriendin van me mij in de gaten hield.

Mocht het een beetje fout gaan ga ergens zitten en heb verkoeling bij je om tegen je aan te houden want je moet natuurlijk niet te veel drinken. Voor zo ver ik weet is er niet veel simpels wat er te doen is tegen zo iets, behalve zoals ''PepTalk'' zegt valium nemen maar dan is het waarschijnlijk ook snel over met het feestje.
z
zornaxLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik neem normaal altijd halve (+/-190mg pillen) Maar die komen nooit altijd helemaal lekker door. Pas als ik een kwartje of een halve bijneem gaat die pas goed. Ik weeg zelf 95 kilo.

Misschien dat ik ook maar eens een hele ga proberen om mee te starten, of 3 kwart. Heb nu oranje redbulls voor zaterdag.
M
MayonaiseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor alle reacties!

Denk dat het een 3kwarter gaat worden en er zijn inderdaad mensen bij die gewoon nuchter blijven.. ofja nuchter zijn in het begin van de avond. Super bedankt.

greetz
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
En zorg er voor dat je lekker los gaat en niet meer met de pil bezig bent als je genomen hebt, naar mijn ervaring slaat die dan het lekkerst in.
h
hardcorepoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou ja, k heb zo'n grote ervaring niet maar wat ik altijd doe is beginnen met een halfje en dan verder, vrienden van mij die ineens 1hele blauwe smurf ineens nemen zeggen en zien er ook zo effectief uit na half tot 1u dat zij percies kapot aan't gaan zijn maar dan als ze efkes rechtstaan en wa beginnen te dansen geeft het pas een effect. Als ik jou was zou ik een beetje meer dan een halfje nemen en daarna een hele als je de hele nacht wilt doorgaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."