Dat vind ik ook leuk!reverb zei:Het voordeel is dan wel, dat ik ernaar toe leef, ik beleef voorpret. Bijv. Ik weet nu al wanneer, ik wat ga nemen. Er staan voor de komende maanden alweer twee dagen gepland, een begin maart en een in mei.![]()
Dat vind ik ook leuk!reverb zei:Het voordeel is dan wel, dat ik ernaar toe leef, ik beleef voorpret. Bijv. Ik weet nu al wanneer, ik wat ga nemen. Er staan voor de komende maanden alweer twee dagen gepland, een begin maart en een in mei.![]()
ZERO- zei:Ik plan het eigenlijk ook altijd. Ook inderdaad zodat ik zeker weet dat ik de dag erna heb om bij te komen of tijd genoeg op het moment zelf. Anders ga ik ondertussen weer zitten denken aan school of werk en dat zit je leuke avond (of middag) wel in de weg, mij in ieder geval wel. En ik wacht meestal wel op de juiste feestjes, ga niet zomaar overal naartoe. Daarnaast moeten m'n vrienden natuurlijk ook kunnen.
Trouwens, vind het ook wel fijn om te plannen omdat ik denk dat als ik vaker spontaan zou gaan gebruiken, op een feestje, thuis of met vrienden, dat ik het dan ook vaker ga doen. Omdat de drempel dan echt lager wordt zeg maar. Nu heb ik voor mezelf wel heel duidelijk wanneer ik iets ga nemen en dan is het makkelijk om nee te zeggen op andere momenten.
Heb ook dingen op mijn kamer liggen maar kom totaal niet in de verleiding om daar iets van te nemen of zo, ben ik denk ik niet zo gevoelig voor. Ik ken wel mensen die daar meer moeite mee hebben.
reverb zei:Helemaal met jullie eens! Goede opmerkingen!
Ik plan het gebruik altijd. Ik zoek een playlist (die ik dan weer op de avond zelf vergeet...), ik lees mij in. Informeer de vrienden omtrent gebruik. Test de middelen als het kan, etc. Neem de dag erna vrij. Maar ja, ik begrijp dan ook niet waarom iemand naar de klote wil. Je steekt toch ook niet met je ogen dicht een weg over?
Omdat ik de tijd neem, is dit soms lastig, dan wil ik wel graag een trip nemen, maar kan in de agenda geen geschikt moment vinden.... dan wordt de verleiding soms groot.
Het voordeel is dan wel, dat ik ernaar toe leef, ik beleef voorpret. Bijv. Ik weet nu al wanneer, ik wat ga nemen. Er staan voor de komende maanden alweer twee dagen gepland, een begin maart en een in mei.![]()
Je spreekt in de wij-vorm. Wie is wij?
Hoe nauwkeurig is jullie planning?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."