Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"OoW dat wist ik niet dat dat ook zo werkte bedankt voor de informatie!"
"Gebruik poppers in de tussentijd dat je moet wachten, super grappig en dan zit je niet heel de tijd aan het wachten te denken haha"
"Ik masseer vaak iemands kaak, helpt ook prima voor de ontspanning!"
"Heej, Ik ben begin 20 en heb vaak van me lichaam o.a. Rug, buikpijnen, pijn in onderbuik en benen en altijd last van moeheid. Gebruik vooral xtc als pijnstiller, heb hier dan geen last meer van. Maar vind het gek, vaak hoor ik dat mensen juist last van hun maag krijgen met xtc gebruik, maar bij mij is mijn maag dan helemaal rustig,heb lang geen maagklachten meer vroeg me af of mijn maag gewoon vreemd is of dat er toch iets kan zijn wat goed voor me maag is? Tyla"
"Hallo, Bedankt voor jullie reacties, ik begrijp zelf ook wel dat ik dit niet elke dag als pijnstiller kan gebruiken, gebruik zelf 1x per 3 maanden, om even van die pijntjes af te zijn! Maar ik vroeg me dus af, omdat ik na een pil geen last meer van me maag heb (heel raar, lees namelijk dat mensen er misselijk van worden) iemand weet of er iets inzit wat je maag tot rust brengt ofzo? Ik neem niet veel maximaal 3 kwart.."
"Hoii, Elke keer verschilt het, ik krijg het van een betrouwbaar persoon, dus ik weet niet precies hoeveel, zit er veel in stopt het meestal met een halfje, is het effect wat minder word het driekwart pilletje. Geen idee waar deze pijn en moeheid vandaan komt! 1x laten onderzoeken kwam niks uit, heb sinds kort nieuwe dokter, mischien dat deze wel wat meer onderzoeken wil doen! (Leefde op een gegeven moment op pijnstillers zoiets, ben hier maar mee gestopt werd er te duf van, maar af en toe toch een pilletje om even helemaal niks meer te voelen!)"
"Dankje voor je reactie Ik heb ook het idee dat er ergens een ontsteking zit, en dat mischien een stofje (of de zooi) in xtc de onsteking even wat minderen, ook vooral omdat mensen na gebruik juist last krijgen van hun maag en ik juist helemaal niet, daar was mijn vraag ook op gebaseerd, wat dat zou kunnen zijn Ja dankjewel! Ik hoop dat ik er ooit vanaf kom maar nieuwe dokter nieuwe kansen zeg ik maar"
"Re: Welke weirde side-effects ervaar jij met of na MDMA gebr Ik heb de eerste keer toen ik een kwart pilletje ophad alleen maar heel de nacht ja man geroepen... Ik ga altijd aan me horloge zitten draaien, herken alleen de mensen met wie ik ben gekomen, heb laatst 2 uur na staan denken wie is dat nou toen wist ik het uiteindelijk wel en zag laatst een best knappe gast, bleek die nuchter toch wa tege te valle aankomend weekend ga ik wat hogere dosis pakken dus ben benieuwd"
"Hallo, Ik had even een vraagje, ik heb het altijd zo druk in me hoofd, kan me nergens meer op concentreren, stemmingswisselingen, pijn, depressieve gevoelens, niks is meer leuk, ik heb altijd frustratie / boosheid in me, moe,futloos, alles het is te druk in me hoofd altijd maar die gedachten maakt niet uit of het positief of negatief is...( Ook deze avond last van rillen en kaken op elkaar bijten) Hierdoor ga ik aan de xtc, ga het steeds vaker gebruiken om ff rust in me hoofd en lichaam te krijgen niet eens omdat ik het leuk vind? Wil binnenkort naar de dokter gaan, want ik kan zo niet verder voor mijn gevoel! Nu heb ik wat dingetjes op internet gelezen en kwam ik uit bij ADD, ik vroeg me af of hier mensen zijn waar dat bij geconstateerd is? En hoe dat dan is gekomen! Hoe zijn jullie daar achtergekomen? Tyla"
"Hallo! Ik wilde even iets kwijt op jou vraag, weet niet of je er iets aan hebt, spreek uit eigen ervaring! Zelf bezoek ik vaker hardcore feesten, gebruik altijd xtc! Ben zelf ook niet zown springerd ofzo, word er heel relaxt van geniet van de muziek heerlijk! Moet wel zeggen dat ik dan wel van hardcore hou! Laatst groot trance feestje gehad, ook een snoepje weggewerkt, dit is toch wel heel anders hoor, je gaat zo in die muziek op je droomt als het ware weg! Op allebei is het super om te doen vind ik zelf maar wel een andere ervaring, maar zoals al gezegd, hangt van een hele boel factoren af wat jou ervaring er mee zal zijn! Proef idd de smaak in die tent, en kijk dan wat je er mee wil doen! Heb je iets van NEEE , niet doen , denk je van hmm hoe zal het zijn, ben je chill en rustig, gewoon doen! Je zult ook al was het niet heel leuk wel een ervaring rijker zijn! Als je gaat doen laat je even weten wat je er van vond? Vind ik leuk om te horen! Kuss tyla"