Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagje..

vraagje..

7 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
t
traxjeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gisteren avond pep gehaald (3gr) heb nog zker meer dan 2,2gr over, maar voel me nu al echt helemaal weg zeg maar. Maar me dealer zei dat het 80% pure pep was.
Kan het dan aan die 80% liggen of hoe zit dat haha, nog nooit van gehoord. Alvast bedankt.


gr kevin
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#2
pep van 80 % bestaat niet gast althans niet als straatpep iig. hoger dan 74 % krijg je het niet omdat de rest zout is(amfetamine-sulfaat)....

als die zuiverheid weet te krijgen ben je al een gelukkig mens...

wees blij dat je goede shit gescoord hebt man

no problem!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die 80% is natuurlijk bullshit. Ik denk dat je gewoon heel wat rotzooi naar binnen hebt lopen gooien waardoor je je een beetje wazig voelt.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wazig en pep? Dat gebeurt vaak pas na langere tijd wakker zijn.
Maar begon de pep gewoon wazig?

Je kunt het beter de volgende keer op voorhand testen.

En als je gisteravond hebt gekocht dan is dat 12u voor je post.
Heb je 0,8 gram in 12u weggewerkt? :openmouth:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
Die 80% is natuurlijk bullshit. Ik denk dat je gewoon heel wat rotzooi naar binnen hebt lopen gooien waardoor je je een beetje wazig voelt.
Klik om te vergroten...

+1

Ik zou de rest wat je nog over hebt lekker wegflikkeren en een andere dealer zoeken als ik jou was...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat voel je precies? En wanneer is dat gevoel begonnen? Wellicht troep inderdaad
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
goede vraag flameon je was me net voor :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
pascal828 zei:
Wazig en pep? Dat gebeurt vaak pas na langere tijd wakker zijn.
Maar begon de pep gewoon wazig?

Je kunt het beter de volgende keer op voorhand testen.

En als je gisteravond hebt gekocht dan is dat 12u voor je post.
Heb je 0,8 gram in 12u weggewerkt? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Van pep word je echt wel wazig hoor...

En 0,8 kutpep de klok rond is ook wel te doen...

maar OT: het zal niet de eerste keer zijn dat je pep haalt dus je weet waarschijnlijk wel wat je hoort te voelen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."