Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswietplant

wietplant

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
topmanockieLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik wil graag een wiet plant in me kamer zetten ik was alleen benieuwed of je dan perse lampen enzo nodig hebt of is het ook mogelijk om het zaadje te laten groeien zonder hulpmiddelen ik zou graag wat meer informatie hierover wilen want ik kan aleen kweek mogelijkheden vinden met hulpmiddele en zit er verschil in de zaden qua moeilijkheid ion ze te kweken

graag een reactie :stoned:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb eind 2005 een plantje laten groeien voor m'n raam, zonder lampen enz enz, en overdag wanneer ik er niet was dan was het nog eens vrij fris ook. Enigste was dat ie wat langzamer groeide, en dat ze wat klein bleef (al was dit doordat de pot te klein was), maar verder werd het een lekker wietje :stoned:

Qua verschil in planten.. tsja, het enige verschil zit meestal in sterkte, geur en hoogte. En verder nog of het een binnen/buiten plant is.
verder komt het er gewoon op neer dat je het zaadje in de grond stopt of laat voorkiemen op watjes, en als het niet vriest blijven ze wel leven. Dat zijn mijn ervaringen tenminste.

Als je nog zaadjes wilt bestellen zijn dit wel goeie sites:
http://www.azarius.nl/cat_cannabis_seeds.html
of
http://www.bazaar-roosendaal.nl/html/winkelx.html

Azarius is wat duurder in het algemeen, maar heeft wel meer keuze
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zonder hulpmiddelen dan kan je beter buiten kweken, alleen dan moet je nog een paar maanden wachten voordat het seizoen begint. Achter het raam gaat ook wel, maar dan heb je toch voldoende zonlicht nodig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."