Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"6 dagen/nachten"
"ExceptionalInsight zei: Als ik een beetje over de top ga; maagkrampen, pijn in mn benen, beetje moeite met vooruit komen enzo Klik om te vergroten... Jaa dat heb ik dus ook. Maar wat is een normale hoeveelheid? Ik vind het heerlijk als ik het snel voel. Ik gebruik dagelijks. heb je nu gebruikt? In de ochtend soms doen myn kaken zeer, bij jouw?"
"hallo allemaal, Ik heb door speed echt veel last (Als ik niet heb gebruikt) van vermoeiheid. Als ik een paar dagen heb gebruikt,doet myn hele lichaam zeer. Vaak heb ik ook kots neigingen. Heb ook vaak last van buikpjin. Wie heeft ook lichamelijke klachten?"
"top zei: hallo allemaal, Ik heb door speed echt veel last (Als ik niet heb gebruikt) van vermoeiheid. Als ik een paar dagen heb gebruikt,doet myn hele lichaam zeer. Vaak heb ik ook kots neigingen. Heb ook vaak last van buikpjin. Wie heeft ook lichamelijke klachten? Klik om te vergroten... En ik drink me altijd de plerrus.. en krijg het warm, vandaag ging het echt verdomd goed op school. haha"
"TimeKiller zei: Delirium zei: Ik heb meestal wel last van hartkloppingen, niet fijn Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Daar heb ik dus ook last van bijv. als ik de trap oploop!"
"Speed In het begin deed ik een klein lijntje, en heel dun.. om te leren! Maar hoe vaker je het doet hoe meer je nodig hebt voor hetzelfde effect. Als je de hele nacht niet slaapt, en in de ochtend niet doet.. dan ben je gaar."
"Ik ben heel veel gaan afvallen door speed, als je het in het ochtend neemt.. heb je de hele dag geen eetlust meer. De hoeveelheid hangt af van waarneer je het voelt. Maar pas op, ik moet nu vechten om grammen aan te komen. Ik weeg nu 44 kilo. ( Ik wist niet dat k zoveel zou afvallen, en dit was myn bedoeling ook niet )"
"Saivy zei: top zei: En ik kan goed tegen drank, dus ik wordt niet snel dronken. Klik om te vergroten... Maar nu ging je wel tegen de grond. Klik om te vergroten... haha jaa blijkbaar.. ik weet er weinig van. Allen dat ik veel ogen zag ofsow. Ik hoorde van de mensen die daar waren (Paar maanden later) dat ik ze uit de buurt wou houden.. Maar ik heb geen idee.. Ik voelde alleen toen ik wakker werd in het ziekenhuis pijn aan me polsen. Ben ook goed ziek geweest.. En die lampen in de discotheek naja om het kort te houden was niet normaal. Ben wel eens vaker dronken geweest, maar dat was anders dan toen."
"MindTraveler zei: Dus je bent toch wel out gegaan uiteindelijk? Hoe hebben ze je dan getest? Klik om te vergroten... Ik weet niet precies waarneer ze het erin hebben gedaan.. Dus ik weet ook niet binnen hoeveel tijd ik neer ging. Ik weet allemaal niet hoe ze het hebben gedaan, maar het stond in myn rapport van het ziekenhuis. Weet vrijwel niets meer, alleen van verhalen.. en kleine stukjes van die nacht. Maar ik heb echt heel veel geluk gehad"
"MindTraveler zei: Too vaag to be waar. Sorry ik ben kritisch geboren en zal het altijd blijven Klik om te vergroten... Ik kan je myn rapport van het ziekenhuis geven"