Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ben ook al op mn 16-17 nr checkpoint geweest en daar maakten ze geen probleem van, allé ze vroegen toch allesinds nie achter paspoort, en alsk eerlijk mag zijn kzie der toch wel jonger uit dan mn leeftijd maar in miamia vroegen ze wel mijn paspoort, maar toen was ik wel al meerderjarig... moet er nog eens geraken he miljaar, ben nog nie eens geweest sinds de verbouwingen, shame on me"
"bij oost-vlaanderen zal da toch wel in 't sluis zijn, de heksenketel http://www.coffeeshop.freeuk.com/Databa ... ketel.html en in terneuzen heb je er ook dacht ik..."
"daaamn, waar woonde gulder allemaal gasten hier is dat 25-30eur meestal!!! en das altijd al zo geweest en kheb nooit andere prijzen geweten hier voor 1 flesje... i s eens 20eur geweest maar was totaal geen goede... nuja, kdenk dat het is omdat er niet veel in omloop is bij ons thuis, en ik er niet echt achter zoek ook ik koop er alleen als er in omloop is..."
"lsd onder andere, via aanraking met zweet ofzo kan dit gebeuren via de porieën.."
"Frisko zei: toepiekloot zei: zeker niet pletten en snuiven! je kan er bloedklonters van krijgen die zich naar de hersenen kunnen begeven.. Klik om te vergroten... ooeeh en gene joint roken want daar kan je longkanker van krijgen nie ademen,kan je ook ziek van worden.... BL444444T BL4444T :P :P :P Klik om te vergroten... tis da, snuift gij maar lekker geplette pillen, mmmm da zal smaken... tis gewoon slecht, ge weet nooit wa dat er in een pil zit als ge ze pakt en als ge die stoffen dan nog keer gaat snuiven en waarom eigenlijk snuiven? snuift coke ofzo, ma pillen??"
"niets vreemd aan pillen snuiven? tis te zien natuurlijk hoe ver ge gevorderd zijt met het junk zijn zeker?"
"vrijdah half zegeltje lsd, en een lijntje c zaterdag halve gr c en 2 bommetjes mdma ben dan ook 2x goe uitgeweest"
"iedereen denk ik de truc is gewoon zo lang mogelijk uitstellen, want een keer je begint te pissen en je blijft drinken, hoe rapper je terug naar het toilet moet"
"Haze zei: Palm is ook goed te drinken net als Bavaria. Klik om te vergroten... hmhm, ik drink nog regelmatig palm en ik vind dat dit toch echt wel beter is dan bavaria hoor... op awakenings festival op 02/07/05 in amsterdam was het bavaria, en ik moet zeggen dat ik het echt niet zo goed smaken vond... nuja, des goûts et des couleurs, on ne dispute pas é"
"http://www.azarius.nl/cat_cacti.html"