Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is zo herkenbaar.wil ook zo graag weer is een avondje genieten maar ben ook uit het stappen en weet ook niet waar ik moet zoeken."
"Oud_Bolleke zei: Deze zaterdag naar A'dam Om te vermijden dat ik geflikt wordt zou ik liefst een tester meenemen. Kan je die in elke smartshop krijgen? En kan je dat gewoon vragen aan de snoepjesverkoper om te testen? In ieder geval toch wel nerveus zo die eerste keer! Hopelijk wordt het een leuke ervaring We kijken er in ieder geval naar uit! PS waarom kan ik geen PB's sturen? Klik om te vergroten... Ben trouwens erg benieuwd hoe het bij jou afgelopen is."
"Shanice1992 zei: Hallo, Ik ben onlangs een onbekende pil tegen het lijf gelopen. Ik zou graag willen weten of iemand hier ervaringen mee heeft en mij zou kunnen vertellen hoeveel mdma erin zit.. Het zijn blauwe vierkante pillen met de F van het facebook logo erop (geen duimpjes). Ik kan er zelf niets over vinden op internet, hopelijk heeft iemand hier ervaring mee. Bij interesse zou foto eventueel gemaild kunnen worden. Zou niet weten hoe ik deze toe moet voegen namelijk. Groeten Shanice Klik om te vergroten... En heb je ze laten testen?"
"Dat heb ik vroeger ook wel eens mee gemaakt was wel heel leuk!"
"xastur zei: Het gevoel van de eerste keer zal nooit meer terugkomen en dat is erg jammer maar ik denk omdat ik nu 7 jaar of langer gestopt ben dat als ik weer zou beginnen het effect waarschijnlijk weer zou aanvoelen als de eerste keer toch. Maar het beste om te pakken is om de maand liefst zelfs nog langer. Maar ik ken mijzelf als ik ze in huis heb moeten ze op. Daarom beter om niks te halen ook ivm huwelijk. Klik om te vergroten... Dat denk ik wel dat je weer helemaal het wauw gevoel krijgt hoor."