Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallicuneren van XTC?

hallicuneren van XTC?

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MDMA010Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste forumlezers,

Elke keer dat ik XTC heb gebruikt, heb ik daarvan ook flink gehallicuneert... Ik gebruik nooit op party's, alleen thuis of buiten. Altijd als we een beetje donkerzitten, en de pil is al een tijd ingeslagen, gaan uiteraard je ogen tollen en je verliest diepte inzicht. Hierdier heb ik de raarste dingen gezien! Ik dacht dat mn asbak een appeltaart was, dat een zak chips cadeau papier was, dat een blouse die op de grond lag een kat was. En zo kan ik nog een hele lijst opnoemen. Ikzelf denk dat dit gestimuleert word door een donkere omgeving, en als er muziek opstaat. De eerste keer was het heftig, maar naarmate ik meer xtc ging doen hallicuneerde ik ook minder ghehe. Zijn er mensen die dit wat beter kunnen verklaren of zelf ook zulke ervaringen hebben?

Groetennn :grin:
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoals in je andere topic ook al is aangegeven, wordt een gedeelte van de MDMA in je lichaam omgezet tot MDA. MDA is een stuk meer psychedelisch dan MDMA.

Ik verbaasde me er ook over toen het me voor de eerste keer gebeurde op M, maar het is helemaal niet zo gek.

Nog nooit ben ik een andres tegengekomen voor pure MDA helaas. Dat lijkt me wel wat! :rock:

Groetjes,
Dernael. :stoned:
M
MDMA010Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmmm okeoke ja duidelijk!

En inderdaad in het begin was het echt gek man maar lachen !
Dacht namelijk dat bijna niemand dit had maarja blijkt toch wel effe anders haham

Groetuhhh :stoned:
S
SeliomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zie zelfs de buurvrouw van mijn opa over het dakterras sjouwen.
Kortom genoeg te zien en altijd lachen.
M
MDMA010Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeker lachen!
Leuke herinneringen voor later man, als we dalyk 40 zijn ( mochten we dat halen :tearsofjoy: ) kunnen we tegen elkaar zeggen zoo hee weet je nog die koppen die we toen trokken hahaha!
A
AbsurdLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb bijna elke keer dat ik hallucineer van MDMA, maar ik neem dan ook meestal wel aardig wat. Hallucineren vind ik juist leuk, ik heb echt wel wazige dingen gezien, haha. Ik zag op een gegeven moment een kasteel in de verte in de lucht hangen, ik zag een dood normale auto als een oude rolls royce voorbij komen rijden, etc .. Misschien ooit maar een keer MDA gaan proberen te regelen. :P
M
MDMA010Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja precies! En dat geloof ik zomaar haha. Heel leuk is ook dat als je met een vriend op het zal maar zeggen zelfde level bent, dezelfde dingen gaat hallicuneren !
W
WhiteWidowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb tot nu 1 keer gehallucineerd op XTC. Ik vond het best raar omdat het een niet al te hoge dosis was, vind ik. (1,5 rode defqon, totaal 250mg). Ik heb wel een paar keer een hogere dosis gehad maar toen hallucineerde ik niet. Ik denk dat ik hallucineerde omdat ik de vorige nacht doorgehaald had, had toen ook nog 1 rode defqon getikt.
Ik zag wel gekke dingen haha, een boom die uit het beeldscherm van m'n mobiel groeide, een rasta met een joint in z'n mik en met een zonnebril op en ga zo maar even door haha. :grin:

Groetjes
l
lmd070Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb tot nu toe eigenlijk ook altijd gehallucineerd van mdma, maar ik denk dat dat komt door hoe snelle stofwisseling je hebt. Als je een snelle stofwisseling hebt lijkt mij ook dat meer mdma wordt gezet in mda maar dat is wat ik denk hoe het zit want ik heb een snelle stofwisseling.

peace :stoned:
j
joekelLid
01-01-2024, 00:00
#10
je kan er inderdaad spacende shit van zien.
De laatste keer liep ik met vrienden door het bos, en 2 maten stonden een stukje verder op en ik hallucineerde dat het een paard was. toen de voorste weg liep dacht ik dat het 'paard' als het ware in 2e brak. :openmouth:
Vage shit, maar ik kan altijd wel genieten!
t
tiepmiepLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat heb ik vroeger ook wel eens mee gemaakt was wel heel leuk!
d
detsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
van het weekend ( op zaterdag 21 sep 2013) was het de eerste keer dat ik xtc nam! beste moment van me leven! ik heb blauwe supermans genomen ... zo zalig , en ik dacht oke alles uitgewerkt maar toen begon ik te hallucineren... omg! ik begon gewoon tegen mensen te praten die ik zag maar niet echt waren , ze zeiden dat mijn gsm kanker had , dus ik heel tegen iedereen wist je dat je gsm kanker kan krijgen , en ik zag alles dubbel en als iemand een bericht las zag ik dit jrgbthgkbfhjvbv... en de volgende dag was alles normaal :grin: .... bij welke pillen kan je nog allemaal hallucineren..
tip: neem geen dolfijntjes ze zijn slecht!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."