Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand ervaringen met Facebooks?

Iemand ervaringen met Facebooks?

8 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
Shanice1992Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik ben onlangs een onbekende pil tegen het lijf gelopen. Ik zou graag willen weten of iemand hier ervaringen mee heeft en mij zou kunnen vertellen hoeveel mdma erin zit.. Het zijn blauwe vierkante pillen met de F van het facebook logo erop (geen duimpjes). Ik kan er zelf niets over vinden op internet, hopelijk heeft iemand hier ervaring mee. Bij interesse zou foto eventueel gemaild kunnen worden. Zou niet weten hoe ik deze toe moet voegen namelijk.

Groeten Shanice
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
heb je een pm gestuurd.

Sowieso voor de zekerheid laten testen . Facebook logo's nog nooit van gehoord. ( hoopt hoopvol op een revolutie van fatsoenlijke XTC tabletten )
S
Shanice1992Lid
01-01-2024, 00:00
#3
SchilDpadDo zei:
heb je een pm gestuurd.

Sowieso voor de zekerheid laten testen . Facebook logo's nog nooit van gehoord. ( hoopt hoopvol op een revolutie van fatsoenlijke XTC tabletten )
Klik om te vergroten...


Ik heb je gemaild!
t
tiepmiepLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shanice1992 zei:
Hallo,

Ik ben onlangs een onbekende pil tegen het lijf gelopen. Ik zou graag willen weten of iemand hier ervaringen mee heeft en mij zou kunnen vertellen hoeveel mdma erin zit.. Het zijn blauwe vierkante pillen met de F van het facebook logo erop (geen duimpjes). Ik kan er zelf niets over vinden op internet, hopelijk heeft iemand hier ervaring mee. Bij interesse zou foto eventueel gemaild kunnen worden. Zou niet weten hoe ik deze toe moet voegen namelijk.

Groeten Shanice
Klik om te vergroten...
En heb je ze laten testen?
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
even ''achter de schermen'' overleg gepleegd.

Ben ze zelf nog nooit tegengekomen. Maar na wat navraag : ze komen regio Rotterdam/Amsterdam vandaan en hebben gemiddeld een 160mg .

Uiteraard is niet iedere lading pillen hetzelfde. Vooral met XTC is testen ''the way to go''


Sidenote:
Groene Androids schijnen helemaal fantastisch te zijn.
S
Shanice1992Lid
01-01-2024, 00:00
#6
tiepmiep zei:
Shanice1992 zei:
Hallo,

Ik ben onlangs een onbekende pil tegen het lijf gelopen. Ik zou graag willen weten of iemand hier ervaringen mee heeft en mij zou kunnen vertellen hoeveel mdma erin zit.. Het zijn blauwe vierkante pillen met de F van het facebook logo erop (geen duimpjes). Ik kan er zelf niets over vinden op internet, hopelijk heeft iemand hier ervaring mee. Bij interesse zou foto eventueel gemaild kunnen worden. Zou niet weten hoe ik deze toe moet voegen namelijk.

Groeten Shanice
Klik om te vergroten...
En heb je ze laten testen?
Klik om te vergroten...

Heb ik nog niet gedaan, ben ik wel van plan volgende week.
S
Shanice1992Lid
01-01-2024, 00:00
#7
SchilDpadDo zei:
even ''achter de schermen'' overleg gepleegd.

Ben ze zelf nog nooit tegengekomen. Maar na wat navraag : ze komen regio Rotterdam/Amsterdam vandaan en hebben gemiddeld een 160mg .

Uiteraard is niet iedere lading pillen hetzelfde. Vooral met XTC is testen ''the way to go''


Sidenote:
Groene Androids schijnen helemaal fantastisch te zijn.
Klik om te vergroten...

Groene androids zijn inderdaad super alleen voor mij persoonlijk wel een beetje te sterk..
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
green haze2 zei:
Hier in regio Limburg krijg ik echt alleen maar goede pillen aangeboden,
Klik om te vergroten...

I know. De instroom van grondstoffen via Duitsland is hier vrij sterk en een hele hoop laboratoria verwerken dat meteen.
g
green haze2Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier in regio Limburg krijg ik echt alleen maar goede pillen aangeboden,
eerst de nintendos, toen de paarse lamborghinis en nu zijn de blauwe supermans
je van het. wel is het zo dat ze steeds sterker worden.
De nintendos waren gemiddeld 205 mg, lambo's 210 en de supermans 220.
Groene androids vond ik trouwens ook erg goed!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."