Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goede afspraken met jezelf van te voren maken en met de groep helpt ook vaak! Als je het oraal inneemt met bommetjes heb je ook veel minder last van cravings"
"Ik weet niet precies wat je vraag nu is. 2,5 pil is wel gewoon erg veel. dit kan er aan liggen dat de pillen misschien minder sterk zijn maar het effect blijft het zelfde. xtc blijven gewoon een serotine slurper en dit duurt gewoon 2 maanden tot je lichaam dit weer volledig aan maakt. doe je dit vaker dan die tijd is het effect gewoon anders. wil hierbij wel zeggen vanuit persoonlijke ervaring; als jij zelf gewoon de controle er in hebt en de grens weet is dit prima. probeer soms afwisseling te geven door alcohol te drinken. 3m (denk dat je miauw bedoelt) is iig geen serotine slurper, het triggert het wel erg. dus dit ligt er gewoon aan hoe je ermee om gaat. dit reageer weer wel erg op dopamine. hou gewoon afwisseling in alles. je zegt zelf dat je soms ook gewoon nuchter gaat, dit is oprecht al erg goed. mocht je ooit hierover een op een willen praten stuur mij gerust prive berichtje."
"Hoihoi allemaal, Ik ben eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die wel eens drugs hebben gebruikt tijdens carnaval. Voornamelijk bedoel ik dan uppers, bijv 3mmc, cmc of coke. Heb dit zelf nooit gedaan maar hoor van een paar vrienden dat zij dit wel willen doen. Ik ben zelf erg benieuwd naar ervaringen en/of meningen van mensen hierover. Persoonlijk denk ik namelijk dat het met carnaval niet leuk is om helder te zijn terwijl iedereen super dronken is. Maar dit kan natuurlijk ook anders zijn!"
"Spyro zei: Heb dit weleens gedaan, maar voelt wel gek als iedereen dronken is. 😂 Klik om te vergroten... Ja dat is dus precies mijn ding haha. Je word er beetje nuchter en alert van maar als iedereen dronken is lijkt dat me zo kut haha"
"even om op mijn post terug te komen. heb het geprobeerd met zowel wel als geen drugs. mijn mening is dat het zonder veel leuker is, past veel meer bij carnaval! merk persoonlijk wel sinds ik regelmatig gebruik, dat als ik niet gebruik ik gewoon veel sneller moe wordt van alleen alcohol waarmee ik vroeger langer door kon gaan van alleen alcohol. moet zeggen dat met drugs op het meer gelijk maakt met een stapavond met drugs op, dus haalt de carnaval sfeer beetje weg…."
"Voor mij persoonlijk is 3cmc wat heftiger. Meer euforie en meer energie hiervan, maar kan hier ook minder van slapen. ook merk je die erg aan je kaken en ogen. gebruik zelf altijd 2mmc tegenwoordig, best prima maar heb er steeds veel te veel van nodig omdat het minder heftig is. de cravings zijn meestal ook wel heftiger van 2mmc."
"ja iknow, echt verschrikkelijk"
"geen idee wat pyros zijn"
"hoe was het gegaan?"
"Hoi allemaal, ik heb een vraagje. ik gebruik dus regelmatig wel eens 3CMC, en dan soms 2 keer per week met uitgaan of feestjes. buiten dat gebruik ik het nooit in mijn dagelijks leven en heb er ook nooit echt behoefte ofzo aan gehad. Ik doe het echt puur als ik op stap ga of een feestje heb waar meerdere mensen ook gebruiken. Maar dit is dus soms wel elke week. Als ik dan gebruik verbruik ik meestal in mijn eentje ongeveer 300mg op een hele avond/nacht verwacht ik. maar mijn vraag is ben ik nu verslaafd? want ik kan er gewoon vanaf blijven maar vind het wel zo leuk dat ik het dus best regelmatig gebruik."