Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscravings 3m, 4m

cravings 3m, 4m

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PompoenLid
01-01-2024, 00:00
#1
slayqueen zei:
Hey guys,

Dit is me eerste post maar ik had eigenlijk een vraagje. Als ik naar festivals en feesten ga gebruik ik vaak 3m of 4m. Ik begin alleen te merken dat de cravings echt heftig worden. Als het feest voorbij is dat je blijft willen bijnemen, maar ook vooral 1/2 dagen erna dat ik alleeeen maar met die kut cravings in me hoofd zit.

Is er iets wat je aan die cravings kan doen waardoor het minder wordt? Zeg er wel bin dat ik het het fijnste vind om te snuiven maar dan de cravings het ergste zijn. Maar met gewoon pilletje is het ook zwaar pittig dag erna.

Dat was me vraagje alvast bedankt <333
Klik om te vergroten...
Stom antwoord misschien, maar de cravings worden alleen minder door niet te gebruiken. Als ik weer een keer heb gebruikt (ook na lange tijd), zit het inderdaad direct weer een week in m’n hoofd waarna het weer afzwakt. Op het moment zelf helpt het mij om afleiding te zoeken: rondje wandelen, even in bad, sporten ofzo.
Verder kan het misschien helpen om meteen na het feest overgebleven drugs af te geven zodat je thuis niet doorgaat. Drugs überhaupt niet in huis hebben liggen zodat je niet toe kan geven aan je cravings. Verder heb ik begrepen dat inderdaad met name snuiven cravings veroorzaakt, dus je zou ook het oraal innemen van deze drugs kunnen overwegen.
s
slayqueenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Matineus zei:
Hi @slayqueen,



Persoonlijk heb ik dit ook gemerkt. Dit zou te maken kunnen hebben met het zogeheten “beloningssysteem” op korte termijn.

Door mijn dosering en inname goed bij te houden, en een ruime tijd tussen gebruik te houden, heb ik hier niet zo veel last meer van.
Het is natuurlijk ook goed om bij jezelf na te gaan of die cravings die je ervaart wel fijn zijn. Buiten gemak staat veiligheid/gezondheid natuurlijk voorop. Merk je dat de cravings heviger worden, lijkt mij het slim om 3M/4M even te laten voor wat het is.

Als ik mag vragen, hoe vaak neem je deze stofjes?
Klik om te vergroten...
Ik gebruik 1/2 keer per maand.
Maar wat je zegt klopt sws wel als het te erg word is je eigen natuurlijk het belangrijkst.
M
MatineusLid
01-01-2024, 00:00
#3
@slayqueen,
Ik houd nu persoonlijk wat meer tijd tussen gebruik, daardoor raak ik niet uitgeput en dit maakt het voor mij ook meer plezierig.

Heftige cravings kunnen een nare draai geven aan je gebruik. Houd het goed in de gaten en zorg een beetje voor jezelf. 🫶🏻
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pompoen zei:
Stom antwoord misschien, maar de cravings worden alleen minder door niet te gebruiken. Als ik weer een keer heb gebruikt (ook na lange tijd), zit het inderdaad direct weer een week in m’n hoofd waarna het weer afzwakt. Op het moment zelf helpt het mij om afleiding te zoeken: rondje wandelen, even in bad, sporten ofzo.
Verder kan het misschien helpen om meteen na het feest overgebleven drugs af te geven zodat je thuis niet doorgaat. Drugs überhaupt niet in huis hebben liggen zodat je niet toe kan geven aan je cravings. Verder heb ik begrepen dat inderdaad met name snuiven cravings veroorzaakt, dus je zou ook het oraal innemen van deze drugs kunnen overwegen.
Klik om te vergroten...
Niks stoms aan!
P
PompoenLid
01-01-2024, 00:00
#5
_shikantaza zei:
Niks stoms aan!
Klik om te vergroten...
Haha nee klopt, maar het is zo’n open deur en misschien wel een antwoord dat iemand liever niet wil horen 😉
t
thetrustedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goede afspraken met jezelf van te voren maken en met de groep helpt ook vaak! Als je het oraal inneemt met bommetjes heb je ook veel minder last van cravings
s
slayqueenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey guys,

Dit is me eerste post maar ik had eigenlijk een vraagje. Als ik naar festivals en feesten ga gebruik ik vaak 3m of 4m. Ik begin alleen te merken dat de cravings echt heftig worden. Als het feest voorbij is dat je blijft willen bijnemen, maar ook vooral 1/2 dagen erna dat ik alleeeen maar met die kut cravings in me hoofd zit.

Is er iets wat je aan die cravings kan doen waardoor het minder wordt? Zeg er wel bin dat ik het het fijnste vind om te snuiven maar dan de cravings het ergste zijn. Maar met gewoon pilletje is het ook zwaar pittig dag erna.

Dat was me vraagje alvast bedankt <333
M
MatineusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hi @slayqueen,


Pompoen zei:
Verder heb ik begrepen dat inderdaad met name snuiven cravings veroorzaakt, dus je zou ook het oraal innemen van deze drugs kunnen overwegen.
Klik om te vergroten...
Persoonlijk heb ik dit ook gemerkt. Dit zou te maken kunnen hebben met het zogeheten “beloningssysteem” op korte termijn.

Door mijn dosering en inname goed bij te houden, en een ruime tijd tussen gebruik te houden, heb ik hier niet zo veel last meer van.
Het is natuurlijk ook goed om bij jezelf na te gaan of die cravings die je ervaart wel fijn zijn. Buiten gemak staat veiligheid/gezondheid natuurlijk voorop. Merk je dat de cravings heviger worden, lijkt mij het slim om 3M/4M even te laten voor wat het is.

Als ik mag vragen, hoe vaak neem je deze stofjes?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."