Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-MMC en 3-CMC

2-MMC en 3-CMC

15 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
KlerkiaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben benieuwd of er iemand is die zowel 2-MMC als 3-CMC heeft gebruikt. Wat zijn de verschillen? 3-CMC vind ik persoonlijk erg fijn, voornamelijk de rush.. iemand nog tips voor een RC?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klerkia zei:
Ik ben benieuwd of er iemand is die zowel 2-MMC als 3-CMC heeft gebruikt. Wat zijn de verschillen? 3-CMC vind ik persoonlijk erg fijn, voornamelijk de rush.. iemand nog tips voor een RC?
Klik om te vergroten...
Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?

Resultaten voor zoekopdracht: 2-mmc

drugsforum.nl drugsforum.nl
V
Vieze asbakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klerkia zei:
Ik ben benieuwd of er iemand is die zowel 2-MMC als 3-CMC heeft gebruikt. Wat zijn de verschillen? 3-CMC vind ik persoonlijk erg fijn, voornamelijk de rush.. iemand nog tips voor een RC?
Klik om te vergroten...
2-mmc niet gebruikt, wel vind ik 3fma en 4fma erg goed werken. Echter wel een lange werkingsduur en moeite met slapen.
Ik blijf bij mijn wonder middel 4-FMPH, maar dit komt waarschijnlijk ook door mijn ADD en werkt voor heel veel mensen niet echt. Ik neem zelf 30mg, en heb superveel energie en focus, daarbij ook zin om dingen te doen en sociaal te zijn. Het is mijn middel op festivals aangezien ik lang anti-depressiva heb geslikt, waardoor amfetamines en sero/dopamine stims niet werken.
j
junk666Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nooit 2mmc gesnoven, uit mensen hun ervaringen lees ik dat het milder is dan 3cmc. 3CMC is in mijn ogen al mild genoeg! Naar wat voor RC ben je opzoek?
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#5
junk666 zei:
Nooit 2mmc gesnoven, uit mensen hun ervaringen lees ik dat het milder is dan 3cmc. 3CMC is in mijn ogen al mild genoeg! Naar wat voor RC ben je opzoek?
Klik om te vergroten...
Vind ik ook! 3cmc vind ik heel anders en zeker anders dan 3mmc! Zoals je zegt het is al mild genoeg!
j
junk666Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Speedboot1993 zei:
Vind ik ook! 3cmc vind ik heel anders en zeker anders dan 3mmc! Zoals je zegt het is al mild genoeg!
Klik om te vergroten...
Precies!!! Niet te vaak gebruiken hoor! Word snel iets te chemisch, veel lichamelijke klachten en weinig effect meer. Gebruik jij het oraal/nasaal of plug je het?
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#7
junk666 zei:
Precies!!! Niet te vaak gebruiken hoor! Word snel iets te chemisch, veel lichamelijke klachten en weinig effect meer. Gebruik jij het oraal/nasaal of plug je het?
Klik om te vergroten...
Ik gebruik altijd nasaal en voor soms is tussen door oraal. Maar daar heb ik helaas weinig effect van dus blijf ik liever nasaal gebruiken😊 en jij?

je hebt zeker gelijk, na een tijd is het een heel chemisch stofje dat je naar binnen moet werken! Lichamelijke klachten gelukkig nog niet gemerkt🤞🏼
B
Billy BLid
01-01-2024, 00:00
#8
Echt balen want ik heb ook add. Bij mij werkt 2mmc en die 4-FMPH dus ook niet… moe, willen slapen enzo.. ook een paar korrels oraal PHiP geprobeerd maar haalt niets uit.. maar misschien heb ik van die 4-FMPH wel te weinig gebruikt aangezien ik ook gewoon Ritalin voorgeschreven krijg en inneem, misschien ligt m’n tolerantie te hoog. Of is dat een heel andere groep? Want daar kom ik maar niet uit.. ik had een gram volgens mij en heb echt nog 0,9 over ofzo..😅 ik ben echt een durfal 🤓
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind persoonlijk 2-mmc leuker dan 3-cmc. Het is natuurlijk een stuk zwakker dan grote broer 3-mmc Al enkele keren 2-mmc gebruikt. Het mist wat euforie maar heeft wel een leuk stimulerend wakker gevoel met een matige babbelkick. De uitwerking gaat rustig naar beneden zonder veel nadelige effecten. Enkel vermoeidheid na een nachtje wakker. De rush van 3-cmc vond ik heel kort en je hebt al hoge doseringen nodig (nasaal) voor enige goed effect. De uitwerkingen vond ik dan eerder naar en toxisch aanvoelen op lichaam en geest. Deze laat ik liever opzij liggen.

Velen spreken tegen dat 2-mmc leuk is of te zwak maar je moet elk stofje op zijn eigen accepteren.
t
thetrustedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor mij persoonlijk is 3cmc wat heftiger. Meer euforie en meer energie hiervan, maar kan hier ook minder van slapen. ook merk je die erg aan je kaken en ogen. gebruik zelf altijd 2mmc tegenwoordig, best prima
maar heb er steeds veel te veel van nodig omdat het minder heftig is. de cravings zijn meestal ook wel heftiger van 2mmc.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
thetrusted zei:
Voor mij persoonlijk is 3cmc wat heftiger. Meer euforie en meer energie hiervan, maar kan hier ook minder van slapen. ook merk je die erg aan je kaken en ogen. gebruik zelf altijd 2mmc tegenwoordig, best prima
maar heb er steeds veel te veel van nodig omdat het minder heftig is. de cravings zijn meestal ook wel heftiger van 2mmc.
Klik om te vergroten...
gefeliciteerd ..... je ervaart nu wat tolerantie is
t
thetrustedLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja iknow, echt verschrikkelijk
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
thetrusted zei:
ja iknow, echt verschrikkelijk
Klik om te vergroten...
wacht maar tot je een tolerantie heb vanwege pyro's dan voelt alles daaronder als niks
t
thetrustedLid
01-01-2024, 00:00
#14
geen idee wat pyros zijn
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
thetrusted zei:
geen idee wat pyros zijn
Klik om te vergroten...
een nog erger familie stimulant
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsyTekz zei:
Ik vind persoonlijk 2-mmc leuker dan 3-cmc. Het is natuurlijk een stuk zwakker dan grote broer 3-mmc Al enkele keren 2-mmc gebruikt. Het mist wat euforie maar heeft wel een leuk stimulerend wakker gevoel met een matige babbelkick. De uitwerking gaat rustig naar beneden zonder veel nadelige effecten. Enkel vermoeidheid na een nachtje wakker. De rush van 3-cmc vond ik heel kort en je hebt al hoge doseringen nodig (nasaal) voor enige goed effect. De uitwerkingen vond ik dan eerder naar en toxisch aanvoelen op lichaam en geest. Deze laat ik liever opzij liggen.

Velen spreken tegen dat 2-mmc leuk is of te zwak maar je moet elk stofje op zijn eigen accepteren.
Klik om te vergroten...
Gewoon een niet opdringerige maar wel aanwezige stim. Subtiel, praktisch, effecten heel mild maar duidelijk aanwezig. In een bommetje perfect om je gras af te rijden en geen comedown, crash of andere nadelen. Eigenlijk wat koffie hoopte te zijn. ☺️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."