Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kaasbaas zei: Mij lijkt 't toch een beetje beangstigend om psychedelica als paddo's te gebruiken terwijl je weet dat je dood gaat. Is nou niet bepaald een leuke gedachte om aan een trip mee te beginnen. Klik om te vergroten... mischien hadden die patienten hun dood al aanvaard? het ergste aan kanker lijkt me niet per se het sterven, eerder de lijdensweg die eraanvooraf gaat. is dit trouwens dat onderzoek van de john hopkins universiteit in maryland? dat zoiets nou uit amerika komt"
"http://www.youtube.com/watch?v=emlJKhLZOh8 persoonlijk vind ik dit hun beste nummer."
"PepTalk zei: theelichtje zei: eindelijk iemand die dit ook heeft! ik had dit een klein jaar geleden ook na mijn trip. de week na de trip leken de joints de trip ''terug te halen'' ik heb niemand hier eerder over gehoord, tot nu. Klik om te vergroten... Het is toch vrij algemeen bekend dat wanneer je na een trip blowt, het gevoel terug kan komen. Echt trippen doe je dan niet. Grote kans dat je tijdens de trip/vlak daarna ook geblowt hebt? Klik om te vergroten... niet tijdens de trip, maar de volgende dag heb ik dat even goedgemaakt"
"ik hoorde trouwens ook iets over een ''best of europe'' pack? weet iemand hoe duur dit is en wat hier precies inzit?"
"hallo ik ben deze week toevallig in tillburg en ben zeker van plan om langs the grass company te gaan. nu is mijn vraag: iemand suggesties wat een goede wiet soort van hun is?"
"ik doe het niet, en ik kan het ook niet echt aanraden."
"caatje zei: Ik rijd nooit onder invloed! Het is gewoon triest dat velen denken dat ze onder invloed net zo goed, zoniet beter rijden ook. Walgelijk. Neem een taxi, openbaar vervoer of laat je rijden. Klik om te vergroten... het openbaar vervoer is verschrikkelijk als je zat bent maar altijd beter als een ongeluk veroorzaken"
"fuck man, ik herken veel in je verhaal, vaak moe, problemen met/geen zin in sociale contacten, erger me enorm aan hoe dom sommige mensen kunnen zijn. het enige waar ik me niet in herken is de amfetaminen verslaving, daar ik alleen veel blow. knap dat je bent afgekickt en ik wens je veel succes."
"''bad trip'' ''alles leek in 3d'' iedereen in dit topic is getrolled..."
"kun je niet beter wat hash roken, en dan s'avonds weer wiet? ikzelf zou het echt niet volhouden als ik de hele dag stoned op school/werk zou moeten zitten."