Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beetje aan de late kant. maar toch nog een gelukkige verjaardag happy birthday A.H."
"daydream van the wallace collection is ook een heerlijk lsd nummer. ook jaren 60 en zeventig rock en pop zijn de max. of vietnam liedjes"
"The End van deep purple is ook een mooi nummer om me af te sluiten"
"stoppen met roken is echt moeilijk, maar na een trip is het mij ook al verscheidene keren gelukt. al was het dan soms voor 1 week en soms voor enkele weken. ik ben er ook al in geslaagd om 2 a 3 keer een paar maanden te stoppen met roken, maar na enkele maanden begin je dan toch weer te roken omdat je rook in je longen wilt of omdat je beseft dat je veel te veel joints rookt anders."
"ik heb eens boven een stoel in het gezicht van een duivel zien verschijnen, de duivel was al headbangend naar mij aan het kijken en had een demonische lach. ik kreeg er echt de slappe lach van. ook heb ik eens in een afbeelding mijn eigen gezicht gezien waar een middeleeuws ijzeren masker over kroop, en daarna werd mijn oog knal oranje, ik vond dat het op een arends oog leek. dat duivelsgezicht was trouwens op Black Betty van Ram Jam, maar de sfeer was zo goed dat ik de slappe lach kreeg."
"Trippen met dieren is de Max. ze lopen heel de tijd bij je en willen geknuffeld worden. ze kijken je ook altijd raar aan en soms beginnen ze zelf raar gedrag te vertonen, maar dat kan ook mijn verbeelding zijn. katten zijn heel leuk op acid, zo van die fluffy beesten, en ze zijn zo zacht. het is wel ook een goed idee om met je kat te gaan wandelen, dat is echt super. ben alleen wel eens ontzettend bang geworden toen er veel auto's voorbij reden en ik dacht dat ze overreden ging worden. huisdieren zijn de max als je lsd hebt genomen."
"je kunt ook gewoon gaan slapen als je er niet zo veel zin meer in hebt. al is dit soms wel erg moeilijk, en heb je de kans dat als je wakker wordt je nog steeds een klein beetje tript. om de trip langer te maken gebruik ik zelf altijd wat jointjes, en dan ga ik terug naar de vervlogen tijden van de piek. al is het dan alleen maar voor heel even(en minder intens natuurlijk)."
"Als je de vraag zou krijgen wat betekent LSD voor jou? Wat zou je dan antwoorden? mijn antwoord op deze vraag was: "2 lades openzetten". Ik heb het eens bedacht tijdens een trip en sindsdien vergelijk ik LSD nemen met 2 lades openzetten in mijn hoofd. Het komt denk ik van het idee dat een kleine verandering hevige gevolgen kan hebben in je hoofd. Ik kan dit idee helaas niet beter verwoorden. Maar wat betekent LSD nu voor jou?"
"slapen als je nog hevig aan het trippen bent is idd wel onmogelijk. maar als je trip begint af te nemen is het wel mogelijk. maar dat is eigenlijk verspilling van een mooie gelegenheid om helemaal op te gaan in je gedachten en na te praten met je medetripper(s), en dus is er eigenlijk niet veel reden om in je bed te kruipen voor je trip helemaal voorbij is. tenzij je de volgende dag naar je werk moet natuurlijk. :P"
"gamen op acid cod 4 is op lsd de max! je ziet de kogels langs je hoofd schieten en voel je helemaal midden in het spel gezogen. je krijgt ook een enorme adrenaline stoot en hebt het gevoel dat je kunt rushen zonder dood te gaan. racen op lsd is veel moeilijker zeker als de weg helemaal vervormt en je het verschil vergeet tussen de weg en het gene wat naast de weg staat. maar gamen op lsd is echt een aanrader het is super lollig. probeer het ook eens op je piek :P"