#1
Na een jaartje of 2 blowen ben ik een keer 8 maanden gestopt, het eerste jointje daarna was wel erg zwaar. Vuurrode ogen, gloeiende wangen en een oncontroleerbare drang om in bed te liggen, meteen slapen dus :þ
my answer: neeteebo zei:zit de kans erin dat ik weer gewoon lekker ga kunnen chillen?
gewoon blijven smoken...?jcutter123 zei:Ik zit zelf al jaren vast in een cycles van dat ik een tijd lang blow en dan stop ik 3 maanden en dan begin ik weer. Heel irritant. Misschien herkent iemand dit? En hoe je eruit kan komen? Na mijn idee heeft dit te maken met negatieve gedachtens die opspelen en je zo een uitvlucht probeerd te vinden.

Purple haze zei:
je kan prima sportief zijn bij blowen, ken zat verhalen van mensen die er echt enorm van genieten om flink spacend aan de gewichten te hangen. Als je maar gewoon dingen gaat doen tijdens het high zijn wordt het ook steeds plezanter. Als ik bijvoorbeeld high/stoned ben vind ik het heerlijk om was op te vouwen. Dat kan ook met sporten. Als je een beetje een gezond blowpatroon er op nahoudt kan je prima erbij studeren, gewoon zorgen dat je het niet te vaak doet, dan kan je alles prima weerjcutter123 zei:Purple haze zei:
Gezond wanneer je gelukkig bent om niet sportief en/of student te zijn.

eyebeekaii zei:Hoi, toevallig heb ik hier net iets over geschreven in het sporten en blowen topic, maar hier hoort het beter thuis dus zal mijn ervaring hiermee nog eens opschrijven:
Ik heb iets meer als 6 jaar geblowd en ben sinds 2 januari "gestopt" (tijdelijk) en in de latste 3 jaar ofzo van die 6 deed ik alles met een joint, stoned, ben ik nu achter, kan ik niet echt zeggen, maar ik rookte wel een joint van tevoren en had er enig effect van... Alles ging ook gewoon goed als ik geblowd had, school, werk, sporten, autorijden, alles ging gewoon net alsof ik geen joint gerookt had, alleenovndik het heerlijk om te roken (sigaretten vind ik verschrikkelijk vies) en werd ik er wel rustig van...
Nou heb ik gisteren voor het eerst weer een paar hijsjes van een vriend die een joint aan het roken was genomen, en ik kan je zeggen dat ik me neit meer kon herinneren dat ik ooit zo stoned was geweest, zelfs het effect wat ik er van had kon ik me niet herinneren, en voor het eerst in mijn leven kon ik begrijpen dat mensen het daadwerkelijk gevaarlijk vinden dat mensen blowen tijdens het autorijden... Ik was zo stoned dat ik nauwelijks nog naar de koelkast kwam om drinken te pakken, en wat me vooral opviel waren de stonede gedachten die erbij kwamen:
Ik keek in de koelkast en kon iets, weet al niet meer wat, niet vinden... En normaal had ik dan gedacht van he verdomme waarom vind ik dat niet, maar gisteren dacht ik echt dingen als "waarom verstopt dat ding zich voor mij" en ik wist wel dat het grote onzin was, maar dat zijn die stonede gedachten van vroeger... En toen ik weer op me kamer zat en de fles was leeg, dacht ik: dat doet die fles om mij te pesten zodat ik nog een keer moet lopen... En nogmaals, ik weet wel dat dat grote onzin is, en ik realiseer me dat ook wel op het moment dat ik stoned ben, maar gewoon het feit dat ik die dingen denk is voor mij bewijs dat ik nu weer "echt" stoned word...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."