Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA en KETA, zieke combo.

MDMA en KETA, zieke combo.

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
d
dirkstepLid
01-01-2024, 00:00
#1
het gebeurde allemaal gisterenavond op OI dubstep in rotterdam.
de dag ervoor, vrijdagavond had ik al ketamine gesnoven
de 2e keer, maar mn 1e keer was de ketamine minder sterk.
dit keer ging ik er wel echt hard van. rookmachine en een stroboscoop gaat zo goed op keta.
ik spacete me echt kapot op de stroboscoop.

maargoed, die dag erna beetje de hele dag door jointjes gerookt. ik mocht het nu ook, die vrijdag mn laatste eindexamen dusja. Heel veel gegeten overdag, echt veel te veel.
ik voelde me erg vol en het regende, toen ben ik
uiteindelijk met de bus naar leiden CS gegaan waar de rest van de groep er was. Ik had thuis al een klein bommetje mdma gedropt. Ik voelde er weinig van, maar ik kreeg wat meer energie en had er erg veel zin in (zowiezo al)

eenmaal bij Oi aangekomen, met jassen in de garderobe en al snaakend in de rookruimte kwam ik erachter dat ik een beetje misselijk was, ik voelde me niet zo lekker doordat mijn maag zo vol zat van die dag, en het bommetje op een volle maag was ook gek.
na een tijdje heb ik het 2e bommetje gedaan, toen had ik er erg veel zin in en ik vond het heeerlijk, dubstep en mdma is een goede combinatie. echt genoten.
Toen kwam het dus, ik had de dag ervoor keta gedaan en nog keta bij me (dacht de hele tijd dat ik het verloren was, ik vind het net weer!) Ik heb dus toen weer keta gedaan, ik voelde niks smerigs aan mn neus, alsof de mdma dat tegenging ofzo. ik voelde over het algemeen vrij weinig van de ketamine, dacht ik. toen later nog een nakje genomen en naar de dansvloer
toen ging ik eeecht bikkelhard.

wat daarna kwam, is 2 uur heel hard spacen denkik. Wat ik er nog van weet was dat het voelde als een halve droom, alles kon, en toch waren al die mensen er en de DJ's.
de helderste hallucinatie die ik daarvan heb is dat ik dacht dat het publiek voor me allemaal gras was, er lag over hun hoofden een groot stuk gras ofzo. de DJ set veranderde in een kinderprogramma(gaaar), met karakters uit winne de pooh. ik weet niet welke Dj er toen draaide, maar die zag ik als tijgertje. Het waren ook allemaal marionetten, die beesten die de Dj's waren ofzo. Die tijd is bestwel wazig. dit kan ik me nog helder herrineren, de avond voelt ook vreemd omdat toch een soort van gedroomt heb, maar niet geslapen. Ik weet echter wel zeker dat ik dit beleefd heb daar. nog nooit zo hard gegaan

toen de K uitgewerkt was maar ik nog wel volop genoot van de mdma en de xtc pil die ik er ook maar ingetrapt had. Ik ben maar een beetje blijven dansen, er waren ook echt geweldige artiesten als je van dubstep houd. ik heb echt genooooten!
Daarna stond er ook ineens een leuk meisje naast me
maar toch spacen, ze leek onwijs op taylor rain, een pornstar :) echt moeilijk veel, ik ging nog wel redelijk hard en ik twijfelde of ik niet spacete. ik ga zowiezo proberen haar te vinden, kijken hoe ze er echt uitziet, ik ben echt benieuwd ook!

. uiteindelijk teruggelopen naar de rotterdam cs en onderweg nog k gedaan en het laatste kleine bommetje m gedropt. van het bommetje voelde ik weer vrij weinig, maar de combinatie met m was toch wel lekker weer. nog een paar jointjes gerookt tijdens het wachten op de bus. eenmaal thuis om half 10 even in bed gelegen en paar uur geslapen. Ik ben inmiddels echt knetter ook en behoorlijk brak.

hee al heb je tot hier gelezen, tja dankjewel man! Ik wou echt een vet report schrijven, maar ik ben nu gewoon naar de kanker. Ik vind die hallucinatie met dat kinderprogramma ook nog steeds zoo leip! hee maar echt facking chill dat je dit leest. keta en mdma kan een ziek combo zijn, ik weet zeker dat ik dit nog een keer doe :P

xxxjes dirkstep
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het klinkt inderdaad geweldig :) Vooral die hallucinaties lijken me enorm vet ! :hearteyes:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#3
echt ziek, ik heb als op LSD gestaan op een dubstepfeestje (wat niet mijn bedoeling was, was wel lekker)
keta en daarna mdma en nog een pil op een feestje dat moet gaar zijn :sunglasses:
(zelf gebruiktte ik nooit mdma en keta, en pillen werken niet)
maar ik kan mij goed voorstellen hoe jij daar hebt gestaan en hoe jij er nu moet uitzien

geen uitdrogingsproblemen gehad?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
electergie zei:
en pillen werken niet
Klik om te vergroten...

Dan had je geen fatsoenlijke :P Had je ze laten testen ?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tegen jou!!













































































Tegen Electergie natuurlijk. :)
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#6
wil je weten? onverantwoord gedrag maar toen maakte 't niet uit (1ste keer pillen en das niks voor mij) ... mss es ooit een klein hoeveelheid mdma proberen

ik was op een feestje en had al een fles vodka op en later enkele glazen vodka (alleen)
ik danstte en zweette me kapot tot mijn hemd, kousen en jeans doorweekt waren...
tegen 't einde van 't feestje, als ik al wat uitgedroogd was nam ik 3 pillen tegelijk
en voelde daar niks van, alhoewel ik weet dat die persoon zelf gebruikt en 't dus geen bucht is.

die euforie en zaligheid kan ik gewoon zelf bereiken :hearteyes:
d
dirkstepLid
01-01-2024, 00:00
#7
nee ik heb niet echt uitdrogingsproblemen gehad, ik had water bij me en dat kon je bijvullen in de wc :P
ik had hiervoor al een paar keer mdma gedaan en 1 keer keta.
ik ben nu opzich wel brak en ook alweer stoned :grin:
ik vind zelf ook wel dat ik echt ver gegaan ben, opzich wel ver genoeg.
t
taurusLid
01-01-2024, 00:00
#8
dirkstep zei:
ik vind zelf ook wel dat ik echt ver gegaan ben, opzich wel ver genoeg.
Klik om te vergroten...
zelf kennis is het begin van wijsheid beste :wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
electergie zei:
wil je weten? onverantwoord gedrag maar toen maakte 't niet uit (1ste keer pillen en das niks voor mij) ... mss es ooit een klein hoeveelheid mdma proberen
Klik om te vergroten...

Mag jij mij vertellen wat het verschil tussen pillen en mdma is..?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rabbithole zei:
electergie zei:
wil je weten? onverantwoord gedrag maar toen maakte 't niet uit (1ste keer pillen en das niks voor mij) ... mss es ooit een klein hoeveelheid mdma proberen
Klik om te vergroten...

Mag jij mij vertellen wat het verschil tussen pillen en mdma is..?
Klik om te vergroten...
Alweer zo iemand. Wat is er toch aan het gebeuren met de gebruikers, ze weten niet eens meer wat ze innemen...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
Rabbithole zei:
electergie zei:
wil je weten? onverantwoord gedrag maar toen maakte 't niet uit (1ste keer pillen en das niks voor mij) ... mss es ooit een klein hoeveelheid mdma proberen
Klik om te vergroten...

Mag jij mij vertellen wat het verschil tussen pillen en mdma is..?
Klik om te vergroten...
Alweer zo iemand. Wat is er toch aan het gebeuren met de gebruikers, ze weten niet eens meer wat ze innemen...
Klik om te vergroten...

Heb je het tegen mij of tegen electergie?
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#12
tegen mij, voor mij
maakt niets uit, ik weet wat pillen zijn
maar dat in die pillen alleen mdma zit is bullshit, daar zit zoveel andere bullshit in dat je 't gewoon na een tijdje niet meer weet... want 3 pillen slikken en niks voelen is ongewoon
pure mdma en je weet wat je neemt.
(bananenijs heeft niet dezelfde stoffen als een banaan)

slim gezien dirk, dat water, volgende keer even verantwoord gebruiken
:wave:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#13
electergie zei:
tegen mij, voor mij
maakt niets uit, ik weet wat pillen zijn
maar dat in die pillen alleen mdma zit is bullshit, daar zit zoveel andere bullshit in dat je 't gewoon na een tijdje niet meer weet... want 3 pillen slikken en niks voelen is ongewoon
pure mdma en je weet wat je neemt.
(bananenijs heeft niet dezelfde stoffen als een banaan)

slim gezien dirk, dat water, volgende keer even verantwoord gebruiken
:wave:
Klik om te vergroten...

Wat doe jij ontzettend ondoordachte uitspraken zeg. Misschien moet je je pillen laten testen?? In een goede pil zit alleen mdma en bindmiddel, en van dat bindmiddel merk je niks hoor. De werkzame stof is exact hetzelfde, en als je zo verstandig zou zijn niet iets in je mond te steken waarvan je niet weet wat erin zit zou je weten of er alleen mdma in zou zitten.

:wave:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#14
true true
maar ik gebruik ook geen mdma, dit is dus ook niet mijn gebied
laat staan dat ik die in NL ga gaan testen :smoke:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Prima als je dat niet weet, maar ga pillen dan niet afzeiken en zeggen dat je mdma wel wil doen. :wink: Gewoon ervoor zorgen dat je een betrouwbare bron hebt.
t
taurusLid
01-01-2024, 00:00
#16
testen jullie al jullie drugs ofzo in NL?
heb al ontelbaar verschillende :xtc: genomen
van verschillende dealers en er is me nog nooit iets overkomen
mijn regel; ik neem 1tje en wacht tot hij goed opkomt( alvast duurt het 2u :wink: )
dan voel ik zelf wel of ik verder ga of niet :stoned:
let wel dat ik al jaren ervaring heb in :xtc:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goeie tip! Ga ik voortaan ook doen!






















Of niet.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
taurus zei:
testen jullie al jullie drugs ofzo in NL?
heb al ontelbaar verschillende :xtc: genomen
van verschillende dealers en er is me nog nooit iets overkomen
mijn regel; ik neem 1tje en wacht tot hij goed opkomt( alvast duurt het 2u :wink: )
dan voel ik zelf wel of ik verder ga of niet :stoned:
let wel dat ik al jaren ervaring heb in :xtc:
Klik om te vergroten...

Die jarenlange ervaring maakt niks uit, als er iets anders dan MDMA in zit zal je net zo hard slecht gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."