Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nog een vraag, hoe bewaar je lsd?"
"azgaza zei: takedown84 zei: nog een vraag, hoe bewaar je lsd? Klik om te vergroten... Doe het in zilverfolie in een leeg wiet zakje en leg dat op een donkere plek waar het niet heel warm wordt. Klik om te vergroten... ok, thx, de koelkast is het beste zeker? maarjah, kwoon thuis en als m'n moeder da vind word ze zot ik zoek wel plaatsje in de kelder"
"azgaza zei: takedown84 zei: azgaza zei: takedown84 zei: nog een vraag, hoe bewaar je lsd? Klik om te vergroten... Doe het in zilverfolie in een leeg wiet zakje en leg dat op een donkere plek waar het niet heel warm wordt. Klik om te vergroten... ok, thx, de koelkast is het beste zeker? maarjah, kwoon thuis en als m'n moeder da vind word ze zot ik zoek wel plaatsje in de kelder Klik om te vergroten... Ik weet niet; ik bewaar ze zelf niet in de koelkast zelfs al vind mijn moeder het prima dat ik het neem (ze weet ook van al mijn trips). Buiten de koelkast kan je ze ook wel zeker een paar maanden bewaren op de manier die ik eerder omschreef. Klik om te vergroten... ok thx, chille moeder? xD"
"DjTrips zei: Jaimie zei: teebo zei: ik zou echt je niet aanraden om LSD te pakken zonder dat je een knusse thuisbasis hebt. ik heb het al eens gedaan en na een uur of 6 begon ik toch wel te verlangen naar een warme en droge plek, een knusse zetel en een deftige geluidsinstallatie. gelukkig konden we crashen in een kot van iemand waar wat zetels staan enzo. LSD is zeer uitputtend (vooral de eerste keer) en na een uur of 6-8 heb je het buiten wel gezien, geloof mij. het kan zijn dat ik een trunt ben, maar ik heb toch graag wat luxe bij het trippen en krijg het zeer rap koud. als jij en je vrienden tegen een stootje kunnen, en het is mooi droog weer dan is het wel doenbaar. zoniet raad ik het af. Klik om te vergroten... Ja fuck man!dat kan ik beamen,gisteren heb ik me eerste keer LSD gedaan,halve maya op een festival. Uiteindelijk heb ik de taxi genomen zodat ik terug naar mijn warm nest kon report zal mss later volgen Klik om te vergroten... ja idd een omgevind waar je je goed in voelt is wel nodig, want heb ooit eens helemaal een bad trip gehad, dan dacht ik serieus wel echt ff om te stoppen hoor... Klik om te vergroten... terstrax gan kijken voor plekjes, en we hebben er gevonden in, het is in een bos, het zal wel wat koud, maar we nemen kolen mee, voor het warm te houden, ik kende deze plek van te vore wel niet..."
"Jeller zei: tis leuker in een warm huis met een goede muziekinstallatie, want muziek is wel belangrijk in een trip.. In en huis heb je ook alles binnen handbereik en je kan nog altijd naar buiten gaan (je zal hier wss ook wel zin in krijgen in je trip) zelf doe ik het liefst op feestjes want daar heb je de luidste muziek en de meeste scheve grappige taferelen ik combineer lsd altijd met alcohol en wiet/hasj.. liefst een pint of 3 van te voren om al wat in de sfeer te komen en dan op het gemak voortdrinken en tegen het einde wat joints roken (in het begin smaakt mij dit niet altijd) een nuchtere sitter is iets wat ik eigenlijk niet zo nodig vind, het is imo veel beter om met iemand te trippen die er wel ervaring mee heeft, daar zal je ook makkelijker mee kunnen praten aangezien je met nuchtere mensen meestal niet zo op de zelfde golflengte zit veel plezier Klik om te vergroten... we hebben geen huis waar we het kunnen doen, iedereen is 17 en wonen dus allemaal nog bij hun ouders , en er gaan normaal gezien 5 personen zijn die lsd gaan gebruiken (er is er nog 1 bijgekomen) en 1 nuchtere , voor muziek word gezorgt, maat van me heeft i-pod + boxkes maar wel spijtig da deze na paar uur al op zijn , mss heeft iemand nog wel een radio"
"azgaza zei: Erbij blowen vind ik ook altijd prettig, verder vind ik LSD op feestjes ook altijd erg leuk, altijd wel iets te doen of te zien, en sitters zijn inderdaad niet nodig als je iemand erbij hebt met ervaring ofzo; of een groepje vrienden die allemaal niet te veel nemen. Klik om te vergroten... ik ken niemand dat al lsd heeft gedaan"
"RoosJe16 zei: Heb gisternacht voor de 1e keer getript op LSD, ben ook 17 Was erg vet, maar was ook op 'n feest waar dat allemaal kon enzo. En daar dichtbij woont een vriend van me op zichzelf die ook mee ging dus we konden altijd relaxed naar binnen. Ik zou de 1e keer ook afraden op in de bossen te trippen. Sowiso ligt het er wel aan of je sterke of minder sterke hebt, maar met die LSD die ik gister had, was ik gek geworden in de bossen. Muziek is sowiso erg belangrijk, en ik denk dat je 't ook erg koud kunt gaan krijgen Ik zou er nog eens goed over nadenken of jullie zeker in de bossen willen trippen. Het is echt een stuk heftiger dan XTC, en als je slim bent (heb ik wel gedaan) zou ik eerst een keer paddo's doen. Dat duurt minder lang, en dan weet je een beetje meer wat je kunt verwachten. Daarbij vind ik (weet niet hoe de rest daarover denkt?) paddo's minder heftig, en minder beangstigend. Als je van blowen al niet goed werd, dan wens ik je veel suc6 met LSD Haha! Naar maar als jullie er echt zeker van zijn, dan wens ik je een vette trip, maak er iets leuks van :P Klik om te vergroten... word wel lache, trouwens, wa zijn van plan onze zegel te pakken rond 3-4 uur in de namiddag en dan gewoon nachtje kamperen, zo koud word het trouwens niet, we zorgen wel da we van die bbq kolen hebben, voor warm te houden, Ik ben van plan ook te beginnen met een halve zegel en als het niet sterk genoeg is de rest"
"- tent - ete en drinken - bbq-kolen, zand, stenen en vuur (voor een kampvuur) - zeil - radio op pille, of i-pod met boxkes - zegels - pillamp - slaapzak - extra kleren zijn de dinges die we meenemen, iemand nog een idee wat nog mee kan genomen worden naar het bos en leuk is om te doen tijdens lsd"
"gisteren voor het eerst 2e x gebruikt, maar eerste keer iets van gemerkt was prachtig zou het heeel graag blijven gebruiken maar zou niet weten hoe eraan te geraken kga het allesinds binne paar weken nog eens doen voor het verbod dus"
"teebo zei: ik zou echt je niet aanraden om LSD te pakken zonder dat je een knusse thuisbasis hebt. ik heb het al eens gedaan en na een uur of 6 begon ik toch wel te verlangen naar een warme en droge plek, een knusse zetel en een deftige geluidsinstallatie. gelukkig konden we crashen in een kot van iemand waar wat zetels staan enzo. LSD is zeer uitputtend (vooral de eerste keer) en na een uur of 6-8 heb je het buiten wel gezien, geloof mij. het kan zijn dat ik een trunt ben, maar ik heb toch graag wat luxe bij het trippen en krijg het zeer rap koud. als jij en je vrienden tegen een stootje kunnen, en het is mooi droog weer dan is het wel doenbaar. zoniet raad ik het af. LSD is namelijk geen speelgoed zoals xtc. maar ik denk wel dat bier het wat gemakkelijker maakt. (?) doe je het toch, zorg zeker voor genoeg eten en drinken, en als het kan, verstop dan ergens een slaapzak, je weet maar nooit Klik om te vergroten... mjah, komt allemaal wel in orde, zorge er gewoon voor dat we een kampvuur kune make fzo, dan word het niet te koud en voor extra kleren zorgen , natuurlijk ok wa bier"