Lijkt me geen gedegen onderzoek met maar zo enkele testpersonen.....Try again 

Vetzuur stapelt op
De wetenschappers bekeken bloedmonsters van 18 grootgebruikers (personen die 29 van de 30 dagen minimaal één jointje rookten) en 24 mensen die geen marihuana gebruikten. Na correctie voor afkomst, geslacht, alcoholgebruik en het gebruik van sigaretten, bleek de eerste groep een hoge concentratie apoC-III in het bloed te hebben. Dit eiwit is normaal gesproken verantwoordelijk voor de afbraak van vetzuren (waaronder cholesterol). THC stimuleert de productie van apoC-III, waardoor er teveel van dit eiwit in het bloed terecht komt en de vetzuren slecht worden afgebroken.

pipoxyz zei:blalblabla...met alcohol val je bij je 60ste om.
gaan we daar ook iedere dag een nieuw research voor beginnen met indirecte risico eigenschappen?..
owell..March on
Allolalie zei:Lijkt me geen gedegen onderzoek met maar zo enkele testpersonen.....Try again![]()

weet je....Jij zult je zelf nog wel tegenkomen wanneer je d'r achterkomt dat er stemmingmakend een fundament is gelegd voor het opheffen van het gedoogbeleid. Men is internationaal het ene research na het andere research aan het uitpoepen tov de gevaren van cannabis, maar de complete context is verloren.DarkScope zei:pipoxyz zei:blalblabla...met alcohol val je bij je 60ste om.
gaan we daar ook iedere dag een nieuw research voor beginnen met indirecte risico eigenschappen?..
owell..March on
Moet je zelf weten, je zult jezelf nog wel tegen komen denk ik zo als je er zo over denkt!
http://www.food-info.net/nl/national/ww-koffie.htm#A8koffiebla zei:. .. de veranderingen die koffie in het lichaam teweegbrengt, zouden vervolgens kunnen leiden tot een grotere kans op hart- en vaatziekten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."