#1
Benieuwt hoe die kan ademen aan zo'n snelheid lukt dat toch niet? ![:confused:]()
Black Ronin zei:Klink wel stoer. Als ie hoog genoeg is zou hij idd meer snelheid kunnen halen. In de lagere delen van de atmosfeer remt ie juist af, dus zelfs geen parachute helpt dan niet.Ik vraag me alleen af of het wel gezond is om zo hard te gaan.
Marten! zei:Ik ben erg benieuwd wat er van hem over blijft als z'n parachute niet open gaat![]()
Marten! zei:Ik ben erg benieuwd wat er van hem over blijft als z'n parachute niet open gaat![]()
flipkonijn zei:Benieuwt hoe die kan ademen aan zo'n snelheid lukt dat toch niet?![]()
Wacky zei:flipkonijn zei:Benieuwt hoe die kan ademen aan zo'n snelheid lukt dat toch niet?![]()
Hij zal wel in een ruimtepak zitten he.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."