Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een doosje ampul Dormicum Roche 5mg dus vloeibare Midazolam. Dit wordt normaal in het ziekenhuis gebruikt met injectie. Schijnt nogal heavy te zijn...Inspuiten lijkt me niet echt prettig. Nu is mijn vraag of ik deze in vloeibare vorm ook kan op drinken om het effect te krijgen?"
"Tripper zei: Ik zou die zooi gewoon niet nemen. Heb je geen geld voor iets normaals of ben je uit geƫxperimenteerd? Klik om te vergroten... Heb je ervaring met Midazolam, vanwege je reactie?"
"Ik lees wel weer deze informatie: De medicijnen midazolam en clonazepam zijn als vloeistof in ampullen beschikbaar. Deze vloeistof kan met een spuit met een naald uit de ampul worden opgezogen. Vervolgens kan deze vloeistof met de spuit zonder naald in de wangzak worden gespoten, dus tussen de tanden en de wang. Vervolgens moet met een vinger de vloeistof over het wangslijmvlies worden verspreid en worden ingemasseerd. Ook hier zal de arts de juiste hoeveelheid adviseren. Klik om te vergroten... bron:http://www.epilepsienukanhetbeter.nl/site/archief/medische_artikelen/medisch7.htm"
"het is niet de ideale combo als partydrug...als je het doet, neem dan lage doseringen in van de benzo's. Maar deze combinaties met alcohol zijn gevaarlijk. Alcohol versterkt het effect van benzodiazepines nadelig."
"Beetje zelfde ervaring gehad als bij jou. Ook hevige paniekaanval na een joint. Eerste hulp...en uiteindelijk aan de Paroxetine met Alprazolam. Man, dit heeft me echt goed geholpen. Ik had dan ook inmiddels een paniekstoornis met agorafobie. Dus ik durfde niet naar buiten want ik was bang een paniekaanval te krijgen. Zonder de Paroxetine kon je me toen echt opnemen. Ik begrijp je weerstand tegen de medicijnen maar voor heeel veel mensen is het een uitkomst. Ze, en ik noemen het gewoon een "redding" Maar blijft echter wel, een pil helpt je niet van paniek af te komen. Die pil helpt je emoties in bedwang te houden zodat je kan werken aan het probleem en/of stoornis."
"Rood: Angstverminderende eigenschappen Geel: Hypnotica (slaapverwekkend) Blauw: Spierverslappend Groen: anti-epilepsie (vermindering van de epileptische klachten)"
"Dit is voor jou een moeilijk stap. Maar wel een stap die je wilt nemen. Je kan zelf proberen met schema's om er af te komen. Doe dit dan ook eerst. Waarschijnlijk zal dit zelf afbouwen niet lukken. Dan is de volgende stap naar een specialist gaan. Je kan naar een andere huisarts dan je eigen. Het belangrijkste is dat je de stap neemt om er mee te stoppen. En op welke wijze je die stap neemt is aan jou, waar jij je het prettigst bij voelt. Er kan van alles goed gaan en van alles fout gaat maar je neemt die stap! Suc6!"
"imaes zei: [ Klik om te vergroten... Dus dan kan je verschil maken tussen sterk sedatief en "gewoon" sedatief? Spor heeft wat dat betreft ook wel gelijk... En wat imaes weer zegt, hoe langer de lijn des te sterker het effect is. laten we het dan Hypnotisch/sedatief noemen..."
"Er is geen leeftijdsgrens aan het gebruik van benzo's, het is wel zo dat er gekeken kan worden naar je gewicht. Bij mij was bijvoorbeeld 1 mg Lorazepam niet genoeg voor mijn bouw. (tolerantie speelt hierbij ook een factor trouwens) Lorazepam is opzich wel relaxed, ik val er uiteindelijk wel bij in slaap. Ik moet dan toch de voorkeur geven aan Alprazolam, daar val je niet echt van in slaap en je wordt een stuk rustiger. maar... Begin eerst met Oxazepam of Diazepam en dan eventueel iets anders..."
"Ik heb het nu een paar keer gebruikt. Het heeft wel wat effect maar als je benzodiazepines gewend bent is het wel een afknapper. Nee, geen melatonine voor mij."