Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pepnoize zei: de persoon van wie ik ze kan kopen zei ook dat ze geen breeklijn hebben, en glad zijn ipv zo ruw... en dat da beter voor de maag is ofzoiets? kan da kloppen ? Klik om te vergroten... Tkan zijn da er een beschermlaagje is aangebracht rond de pillen, om de maag een beetje te beschermen. Dan is het eigenlijk niet de bedoeling om deze pillen dus in 2 te breken. Daarom hebben ze dus ook geen breeklijn."
"Als het maar 1 pilletje is en je ziet controle..gewoon innemen?"
"voila"
"Psykaholik zei: ik benj de zaterdag voor de allereerste keer in heel mijn leven naar een goafuif geweest zonder ook maar iets te pakken en moet zeggen da ik me best nog fucking goed geamuzeerd heb Klik om te vergroten... als je nuchter naar een goa gaat is het pas echt grappig hoe je de rest bezig ziet"
"wiet/hash xtc/mdma sos"
"1x gepakt in botanique mechelen door 2 van die flikke op hun fietske.....Had juist 2gr coke gekocht(half uur ervoor) en had nog 1gr wiet op zak.. Ik loop dus door het park naast een marokaan en een rus. Ik geef deze mensen een hand omdat ik door moest, natuurlijk komen de flikke op hun fiets naar mij(naar MIJ alleen en niet die andere 2??). Natuurlijk fouillage..2gr coke & 1gr wiet gevonden dus. Ben de hele avond verhoord geweest(van 18u-00u), ondertussen hebben ze ook huiszoeking gedaan en 18gr wiet op de kamer gevonden..jammer. Hierdoor heb ik 6maand naar de sleutel moeten gaan en is de zaak geseponeerd. Enkele maanden geleden ben ik ook in Roosendaal gepakt door een drugshond op het station met 17gr wiet op zak, ook 4 uurtjes in de cel gezeten en 100eur boete..."
"hahahg en nu btje sos (bored eh )"
"daarstrax speed, nu xtc bier en wiet <3"
"goa"
"Kheb hier ook dikwijls last van, vooral na veel te veel mdma op korte tijd.. De eerste dagen erna ist dit het ergst, maar na 1/2 weken is het weer voledig weg. Denk niet dat het echt iets met 'schade' of dergelijke dan heeft te maken, aangezien het zichzelf weer hersteld. Tis toch best kut..je wil bijna in slaap vallen maar schrikt dan terug wakker, je kan niet bewegen of praten."