Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlaasjes

Blaasjes

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
svenvdhLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben gistere een g coke gaan hale bij mn standaard dealer. Ik doe dit al 2tal jaar ongeveer 1x op de 1/2maand.
Toen ik gisteren voor het eerst een paar lijntjes snoof, kreeg ik na de uitwerking(paar uur later) wat keelpijn. Ook leek het alsof ik blaasjes in mn keel/achteraan mn tong kreeg. Sindsdien heb ik er niet meer van gesnoven, en lijkt het of vandaag mn keelpijn/blaasjes wat minder zijn.
Weet iemand waardoor dit komt?(Of er bepaalde stof mee versnede zou kunne zijn e.d.?)
Hiervoor heb ik er ook nooit last van gehad.

Grtz :wave:

Sven
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee nog nooit last van gehad maar vrees idd dat het dan is versneden met iets wat niet echt goed voor je is.. :(
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dat herken ik, had er een gram doorgejaagd en toen de laatste lijn was aan het uitbollen begon de keelpijn.
Maar dan ook echt keelpijn. Om 3 uur s'nachts in het weekend mijn apotheker uit bed gebeld. Heb echter nooit geweten wat het geweest is.
Iemand zei toen eens dat het wss basecoke geweest is, en heb daar dan ook jaren geloof aan gehecht, helaas dat kan haast niet. Alleen al waarom zou de leverancier al die moeite doen. En dan zag het er dadelijk geeler uit, base lijkt niet meer op wat het eerst was.
s
svenvdhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor deze reacties al.
Basecoke is het niet, hij ruikt & proeft helemaal als de vorige keren. Ook met de werking is alles ok, maar de uitwerking..
De keelpijn/blaasjes zijn lichtjes aant verdwijne,(maar toch blijft het raar) morge nog paar lijntjes proberen van de overschot.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Define:confused:tupidity = doing the same thing over and over, while expecting a different result.
Sorry maar als je er de eerste keer niets aan had dan misery waarom dan het toch nog eens proberen?
Vraag gewoon je geld terug. Of andere shit. Als je mannetje weet wat goed is voor zijn verder bestaan helpt ie je aan het goede spul.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja dan kan ik er ergens inkomen. Scgeelt dus niks met het spul, miss een allergische reactie op één van de versnijders.
s
svenvdhLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hier geef ik je 100% gelijk in..
De reden waarom ik deze een van de dage opnieuw ga gebruiken, is omdat ik 2 vrienden van me heb laten testen, en ze hier geen enkele last van ondervonden :confused:
De kerel waar ik dit bij koop, heeft me in 2jaar altijd al degelijk spul afgeleverd.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."