Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tja, als je, je contact kwijt bent dan heb je wel eens trek zonder dat je wat hebt, helaas. Waar mijn ouders wonen (Arnhem, 200 km verder), neem ik wel eens een schepje extra mee van bekenden om ook eens te genieten waar ik nu woon. Snik maar dat was met christmass voor het laatst"
"Dan zijn er veel achterlijke figuren in Nederland."
"Hij vraagt wanneer je het beste kunt gebruiken. Zo moeilijk is die vraag niet mensen. Hoe later je op een avond gebruikt, hoe langer je wakker blijft. Het risiko is dat je de hele nacht wakker blijft en dan heb je veel langer nodig om bij te komen."
"Bier drinken, muziek luisteren en misschien naar een cafe, lekker kletsen met vrienden."
"Misschien een stomme vraag. Maar 3 gr. per dag, dan werk je niet lijkt mij. Waar betaal je dat in godsnaam van?"
"Tja, mijn laatste kennismaking met sos was niet zo geweldig. Dus dan zou ik voor pep gaan, dit lijkt bijna altijd te werken. Echter bij sos heb je soms geluk dat je de volgende dag nog een beetje fit bent."
"Dat heb ik ook een keer gehad, maar ik merkte het meteen aan de kater. Ook niet meer zo'n lekker dronken/nuchter gevoel, nee meteen harstikke nuchter/alert. Jammer want je neemt of goeie sp of goeie sos en niet sp door sos want dan werkt het tegen elkaar."
"Hey Holden, Volgens mij komt dat doordat en dat mag raar klinken, je te vaak gebruikt. Eerder deed ik 2 lijntjes en kon ik het bijna de hele avond volhouden. Een lijntje na die tijd en klaar is kees. Soms een keer een grammetje, zelfs nog meer. Maar dan gebruikte ik die rommel ook maandelijks of 1 keer in de zoveel maanden. Een tijd geleden ben ik het veel te dicht na elkaar gaan gebruiken. 1 keer in de week en en soms 2 keer in de week. Gevolg. Wanneer ik nu een hele gram zou nemen zou ik gaan hypeventileren en me rusteloos voelen. Dat hypeventileren en rusteloos zijn hebben te maken met de neurotransmitters in je hersenen. Ik ben geen dokter, ik heb het ook gelezen. Kijk dit eens na: http://www.hyperventilatie.org/forum/vi ... orum_id=10 Succes Serg"
"Laat die volgende keer niet te snel komen. Want wat je nu zegt raakt de kern al. De volgende keer wat meer... Dat is Coke. En de volgende keer komt heel snel dichterbij. Trouwens met drank op is het nog veel verslavender. Dan komt het iedere keer weer als je alcohol drinkt. Maar het gevoel herken ik, lekker coke stoned, maar niet te gek."
"Heeft niets met slaap te maken. Als je goeie hebt en veel en je neemt teveel dan merk je zelf wat speed uithaalt. Ik heb weleens bij een normaal cafe bezoek gehad dat niemand voeten en benen had."